Wednesday, September 27, 2006

ari yang tensen

hm.. aku xtahu la.. ari nih aku raser hari yg paling tensen maa bagik aku.. banyak bender mengong berlaku.. sakit ati gak biler pkir bender nih..
first... petang tym aku ngah kuliah.. aku bengang giler ngan sorg dak laki nih.. mmg bangang arr dier nih.. nak ngorat kwn bek aku tp cam hampeh jerk.... mungkin dierang sesuai tp aku cam dah xsuker dier... dulu layan arr gak tp cam ntah paper jerk dier nih... buat aku skit ati jerk.. ader ker dier nak marah aku pasai aku punyer sore samer ngan kwn bek aku yg dier nak ushar tuh.. siap ckp lagik geli.. weh.. mintak maap sket.. xkose aku nak tiru sore dier.. this is my real voice ek.. mmg aku bengang arr ngan dier... sakit ati,.. so aku nak decide dah malas terlibat.. lantak dier arr ape nak jadik.. bukan nak pernah hargai aper yg aku tlg dier selamer nih..cubela jager aku gak.. dier pon samer jerk cam org len..cam lelaki laen.. lantak ko la.... tp aku just harapkan the best for nea... aku doa jer...
second yg buat aku bengang pasai line maxis aku.. dr petang tadik aku try msg kengkwn aku still asyik failed jerk.. tensen nak mati arr.. dah arr urgent tym tuh.. mangkuk sungguh la... bengang seh..... nak msg org pon xleh... semue kejr terbantut... alamatnyer aku biarkan lamer ar... kire xgune arr hp aku buat smentare.. lantak arr.. beribu2 kali buat tp xleh gak.. maxis nih pon kadang2 bangang gaks... buat abes penat lelah aku jerk... hampeh... tp ader hikmahnyer gak... menyelamatkan n mengsavekan kredit aku.. huhu
3rd yg aku bengang psai derma darah.. akunyer le excited nak derma drh so pegi la... hampeh.... try la check hemoglobin tp cam cipan jerk biler hemoglobin aku xcukup.. mmg xcukup la.. jauh giler nak mencukupinyer.... bengang nak mati aku... punyerlah aku beria giler nak gi derma drh last2 xleh.. nsibla.. padan muke aku gak saper suruh xmakan banyak zat besi... sayur ke... buah ke... hampeh jerk.. last2 dpt la pil2 zat besi ngan asid folik... huhu.. untuk tambah hemoglobin dlm badan aku nih.. agaknye mmg mak aku dah agak dah aku xcukup drh thats y dier cam xkasik jerk biler aku nak gi derma drh.. huhu.. xperlah.. cube lagik tahun depan..

key arr.. malas nak pk pasai ketensenan ini... aku nak cope this stress dengan tido... alhamdulillah ari nih dah abes studi pasai omnye lecturer.. hope2 aku do well this selanjar exam... ari nih study bst sebab masuk dalm paler otak terus ke hypotalamus.. huhu

key... daaa

1 comment:

Anonymous said...

aper kater lepas nie ko pakai line umah jer..x der ar fail..hehe..jgn tensen ar..x bek..