Thursday, September 21, 2006

selanjar

selanjar dah dekat oi..... aku manyak lagik xstudi nih... fuh nampak gayer aku kener study gegiler gaban nih.. aku kena capai aim aku tuh.. maner leh aku drop... susah2 nak dpt course nih xkan aku sng2 nak sia2kan, ye x?
hm.. nih aku baru pas abes bacer gluteal region. alhamdulilah... aku paham n dah hafal muscle2 + arteri + nerve yang ader kat region tuh.. jap lagik nak sambung femoral plaks.... makin hari bile kiter blaja bender medic nih makin bets.. lagik2 biler kiter blaja bab nutrition ngan disease... best blaja.. org kater medic nih mencabar.. mmg pon... tp kalo dengan usaha insyaALLAh segaler cabaran tuh pasti akan kiter berjaya hadapi....
okeylah.. aku dah melalut.. aku nak smbung stay up.. aku kener kurangkan tido, lebihkan study.. exam di bulan al mubarak lebih bermakner n membawa keberkatan... wish me luck for selanjar yang just around the corner tuh... 225 soklan mcq, 9-12 esei... hope2 i can gain the best.. AMIN

No comments: