Saturday, December 16, 2006

My LIfE StUdy

Hmm..dah due hari aku xupdate blog ek.. huuu… banyak kesah yg terjadik sebenarnyer.. tp nanti2 la aku citer.. cder mudxz sakng.. neway nak citer pasai semalam la.. ape yg aku wat ek… haha.. ape ek… huhu… study study n study.. semlm paling syiok.. mule2 aku nih nak gi la jog.. excited giler rr… last2 aku yg meninggalkan dan ditinggalkan.. ape daa.. haprak sungguh la aku nih.. hmm… semalam gi la makan kat macbee.. cam bese.. ari khamis malam tym untuk mamam bersamer rkn2 ku yg skepaler.. hhu... aku makan mee kungfu.. jauh tuh.. nak kener gi china baru dpt.. ahakz... ngah banyak happen kat kedai tuh semlam.. yg lwknyer pasai waiter tuh la... masalah air conduction agaknyer.. tp xper.. ituh namenyer mesra pelanggan.. hhuhuhu.. makan2 kenyg giler rr laks.. aku nih perut stoking.. hhuhuhu… ngah tggu makanan sampai kitorg tgk la tv… lamer she xtgk tv,.. tgklah beriter 2 terkini.. paling best semlam pasai yg razak baginda tuhlah.. ngan sukan kat doha.. hhuhu… per lagik ek.. paper jerklah.. banyak bender happen tp aku malas nak taip maa.. tp yg paing syiok jumper di dier.. hahah…. Poyo.. xder maknenyer… pas mkan ingat nak gi seven eleven jap.. tp malas arr ,laks so teruskan perjalan balik ke blik.. aku balik2 jerk bilik menyambng kembali pengemasan aku.. huhu… kemas locker.. perg.. biler aku kuarkan baju2 aku banyak giler baju aku.. tp pakainyer tidak… ish2 buang karan jerk.. buat penuh locker… seksa gak aku… full giler locker… maner taknyer… baju kurung dah 15 pasg.. erd2.. aper nak jadik la.. huhu… tp best laks mengemas… syiok… tuh belum tym basuh baju lagik.. basuh pinggan ker.. tuh la kerjer yg paling aku suker buat… xtahu naper.. feveret.. duk kat dapor pon faeveret… tlg mak aku masak.. xpon mak aku tgk aku masak.. tp bahan2 sile sediakn dulu ek.. hhaha…
Hmm… dah abes kemas baju summer.. traser sgtlah mengantuk aku
nih… so amik kesempatan tido la.. tp nak tdo kejap jerk coz awal sgt.. kol 11 tym tuh... punyerlah msg zatul suruh miskol kejutkan aku bgn kul 2...ahhaha.. aku bgn .. then cr ckb yg hilang... tp jgn riso dah jumper balik.. last2 aku duk atas kusi konon nak study la.. mmg pon.. bukak2 jer buku guyton perh.. aku sgtlah mengntuk.. so aper lagik amik jerk peluang terus melandingkan diri.. hahaa… seddar2 kul 6 bgn semyang.. pastuh teka apery g aku wat? Haa… aku tido balik.. kih2.. buruk giler perangai.. aper nak jadik la pompuan nih ek.. ish2…. Bakal isteri saper la nih. Ahahha… kul 10 aku bangn.. jgn memain.. beselah.. tym2 cuti camnih la amek peluang berehat lebey sket.. huhu.. then aku mandi.. pastuh bukak tenet nak bacr paper ari nih… check mel jap… tut… diela msg ajak gi makan.. lunch.. memule ingt xnak makan tp tkt gak.. dah 3 ari aku xmakan nasik.. so makan ajerlah.. huhu.. balik makan, aku teruskan kewajipan sbg seorang muslim.. semayang…huhu then smbg study smpai kul 5 semayang asar.. pastuh gilah pasar malam nagn geng power puff aku.. ahaks…. Balik2 jerk sambung kemas raks.. then sapu bilik.. eh tuh bukanaku buat be4 gi pasar malam ker? Sori2 tersilap.. smbg kemas rak.. waa. Makin cntik laks bilik aku ngan ckb selpas dikemaskan oleh aku.. ahahha.. dahlah berdindingkan wall paper.. biru, purple n oren.. menarik seh … huhu.. Aku gi pasar malam beli air kelaper ngan rangke ayam jerk.. pon xabes lagik rangker ayam tuh.. smbg besoklah makan.. huhu.. abes jerk smayg summer… magrib n isyak.. sambung study la lagik… diela pon dtg join study.. bsg jadik blik nih.. xabes2 pasai tonic contraction.. sampai skang xdpt carik jalan penyelesaiaannyer.. hahah… mental sorg.. nih dah kul 1.05 pagi.. ckb ngah tido di atas mejer.. nagntuk sgt ler tuh.. diela sedg khusyuk study kat atas karpet… aku ngah xder kejr menaip .. haha… oekylah.. dah lenguk menaip.. walaupon xseme yg aku citerkan… sori.. namer2 yg tidak dimentionkan pon sorilah…. Key arr.. nak xmbg study.. chowszaaaaa
ps////: gambo kat atas tuh gambo kat camping.. sorilah ek.huhu.. later i story pasai camping laks

No comments: