Tuesday, November 13, 2007

i'll LeT Him GO.. Can i?

hmm.. it's hard 2 say but i have to tell.. i have to throw away dis feeling.. its hurt..
maybe becoz i have exam in diz couple of week so i just let it go.. but after n after, deeply it is hurting me... i dont know.. xtahu...
aku terlalu sygkan dier.. even aku ckp kat all my frens aku akn lupekan die.. tp susah.. xtahu naper... susahkan biler kiter dah suke kat seseorg n kiter terpakse lepaskan dier.. slh aku gak.. suke kat org yang suke kat org len.. sape suruh.....
aku tipu kwn aku.. aku ckp aku leh accept aku leh face ape jua bender yang jadik if dier tolak aku... tp aku xleh accept... what happen 2 my fren mmg sedey... aku xtahu aku mcm maner nanti... dats y.. aku kener lepaskan dier pergi slow2..
aku suke kater2 ckb...

Aku & Dia

kalo dia villa aku rumah setinggan je...

kalo dia Lotus aku kete kancil je...

kalo dia rx-z aku kapchai je...

kalo dia ferrero roche aku cekelat nisan je...

kalo dia Soyuz aku kapal terbang kertas je...

kalo dia Nike aku Bata je...

kalo dia USM aku tadika KEMAS je...

kalo dia Eiffel tower aku tangki air je...

kalo dia Mid Valley aku pasar malam je...

aku tak setanding dia.......


sememangnye aku langsung xsame ngan dier... segale2nye ader ngan dier... susah senang kitorg kongsi... cerite.. mslh.. ape sajer... hm.. makin hari makin rapt.. n aku even xtahu when it started... bile ntah aku start syg die.. aku xtahu lngsung.. biler dier terseksa.. aku lagik terseksa.... im a quite sensitif now..
cume ape yg aku mintak... damaikanlah hati aku nih dengan ketentuanNYA.. andai memang aku bukan untuknya.... tolong la aku hadapinya... evten cam skng.. org leh tgk aku hepi.. hanye aku jerk yang tau... sgt2 skit... aku skt sgt... tp aku pendam... aku simpan dulu.. aku nak kosentrate study.. xmau sebab bender nih wat aku lemah.. wat sume org pandang rndah.. im a big gurl enough.. aku xperlukan sape2... Ya ALLAH... bantu aku... tlg aku lupekan die.. jangan kau biarkan hati nih lebih terseksa... skit... ... plz YA ALLAH..... aku nak lepaskan die pergi dr hati ini.. plz.....

No comments: