Monday, November 19, 2007

MoHaBBat = DhOsT

cube korg bayangkan kawan rapat korang jadik org yang paling banyak wat korg skit hati... cuber korang bayangkan membe kamceng korang yang dah lamer bersame2 kongsi mslah tp skang jadi org yang paling bnyk bagi maslah kat korg... n cube korang bayangkan biler teman rapat korang yang korang syang giler gaban... jadik orang paling korang benci pader certain2 mase...

.. hmm.. aku der pengalaman.. hidup mengembara tukar sekolah.. 7 skool since aku drjah 1 buat aku banyka kenal org.. dats y aku quite a sensitive person.. pengalaman bnyk ajar aku untuk nak plih kwn...

antara arnab ngan nage .. aku lebih rela pilih nage.. nasib baek nage nih even dier kuarkan api dr mulut tp dier xmcm tuh.. arnab nih dah tersilap amik characteristic si nage even arnab satu pasukan ngan aku tapi dier dah cbr kewibawaan aku semalm..jangan ingt aku senyap aku xder perasaan aku leh org pijak2.. no way.. aku simpan sumer tuh.. xtgk lagik aku marah so xnampak... sebab aper.. sebab akux sanggup kecewakan kengkwn aku..aku jager ati dierang setakat yang aku mampu.. tp penah ker dierang jager ati aku..aku xmintak pon tp paling koman hormatlah aku gak... aku syang nage lebih dr arnab... nage lebih paham aku... thanks nage...
antara aries ngan pisces aku pilih aries.. mungkin sebab gemini lebih dekat n ader chemistry dengan aries... they can understand me better.. bukan niat aku untuk membeza sape2... tp banyak yang aku blajar dlam hal ni... sbanyak maner kaseh sayg yang dierang berikan... dats give influence 2 me... sayang gemini untuk semua bintang2 sumer samer malah lebih dr drinyer sendiri dats y dier jerk yang banyak nangis untuk kwn2 dier.. tp kwn2 xpaham.. aries penah nangis dengan gemini.. nangis sebab gemini.. nangis risaukan gemini.. tp pisces? xpnah... just tym gemini ader hadir gituh jerk.. cam angin lalu.. ntahlah... even pisces ader lebih banyak kelebihan untuk berader di sisi gemini tp pisces xpnah hargai.. xtahulah... sakit hati gemini mengenangnyer.. tp tuhlah satu jerk..... sakit sangat when pisces tikam gemini.. lukekan ati gemini... y?

antare ladka n ladki.. aku prefer ladka 2 keep my secret.. why? sbb ladka paham benar dengan aku.. sikap aku.. n ladka keeps make me smile always.... aper yang aku citer kat ladka pasti akan dijager leklok..disimpan rapi.. xpayah bocor.. maybe ladka amik pendirian.. "just listen only" but diz ladki sangat2 susah.. even aku cter pon ladki will tell everyone.. aiyo.... my probs pon citer kat org.. kadg2 perngai ladki wat certain2 org fedup.. xtahulah naper.... tp betullla kater org if org cam aku nak keep secret better find ladka.. but xjugak.. ader certain2 ladki yang ok jerk.. kan2?
sebenarnyer aper yang aku cuber nak smpaikan... huhu.. aku tensen ngn dhost nih... aiyoo.. sebuk jerk.. n selalu jerk wat aku sakit ati.. bengang seh.. aku thn jerk banyak... tp lepas gak tp cepat2 aku lari.. cuber bygkan if aku meletop.. nayernyer... dont wori la... this incident make me realizes something dat everyone should be aware of.. hehe... ye2 jerk... paper pon.. no more crying with problems... solve myself or just with nage... aries.. n ladka....daa...

1 comment:

Anonymous said...

nobody is perfect...sometimes we did hurt people around us but we never realize it just bcoz dat person just keep it inside...we r all humans...human always make mistakes...