Tuesday, April 28, 2009

HAMPEH

alop sume... huhu...
aku ngah rajin nak updatekan facebook n blog... huhu... meh2 singgah jap...

wat mase skang aku ngah mengxdekejekan diri... hahhaa..
by the way aku ngah dalm projek final phase.. hope2.. dpt achieve la eh... A50 2... lalalal... besela.. nak dpt kete, nak dpt kete br kenelah layan... hahaha...

aku ngah bengang ngan satu program kat USM yg bakal berlangsung xlame lagik.. bongok je.. keje 2 keje dierang... wat arr sendirik.... bodoh tul.. mujur aku rajin je nak tlg wat... sorila kalo x... tapi yg bengangnye detail xbagik. xpasai2 aku salah.. siot sipot sedut toll... bengang2.. huhu...last2 g release tensen dengan membawa kereta dlm kelajuan 100km/jam kat jalan chicha 2... haha.. kalo mati eksiden padan muke... dahlah banyak rm abes... ingt aku kaye ke hape geram2....

huh... lapo... huk2... skang aku ngah berdiet... makan nasik seminggu sekali je... diet n jimat... tapi xjimat gak.. banyak dui abes beli nota, print apela inila.. tensen2.... geram pon ader gak... hahah.. hutang ngan maxis rm12.04 pon xbayar2... hahah... lame xgi maxis center.. kalo g pon xterbwk surat.. kui2... tgkla esok2 luse tulat tubin... kui2...

k arr... aku nak edit gambo jap... untuk letak kat header blog nih... haha... nantikan eh...

1 comment:

lengkuk~ said...

wah, siyes r ko mkn nasik seminggu skali?
aku skang da terbalik plak, rase nk mkn nasik je 24 jam..
hoho..
neway, gud luck in your:
-final projek
-tlg org
-dpt kete baru
-diet!
hehe..