Friday, May 01, 2009

Yeay!! OIAM 3- TOMOK


aku mmg bapak segale hepila... haha.. hepi sampai nak tulih blog nak cte pasai OIAM td... kih2..

first2 bile dpt tahu awal2 start 2 yg tomok peratusan paling rendah.. kene eliminate.. aku terus rase nak nangis gak... sedey seh.. aku tgk tomok pon cam sedey gilo gaban arr.. aku dengr aku cam xde semangat dah nak tgk final OIAM 2... aku dah nak berambus dah tp seb bek awal n marion 2 ckp 90% malaysian votes nak tgk 3 finalist bukan 2.. fuh... syukur giler tym 2.... tp mmg xpatut pon tomok kene keluar kalo nak lihat pada konsistency nyanyian die..mmg best arr tiap2 minggu.. so aku pon duduk arr balik.. seb bek...tym 2 esther 37.3%, aweera 32.4% ngan tomok 30.3%

first performance aweera.. bese arr.. lagu rock.. buhsan! sakit telinge tol.. camne la die leh berjaye ke grand final.. siap atasi tomok lak 2.. siot tol... ish.. geram gile... then esther lak kuar.. aiyo... mmg la mengjiwai.. tapi bagi aku cam hm.. over kot!... lagu menggapai mimpi dah jadik cam xgapai2.. aish... esther 2... then lepas meka nih wat persembahan awal der ckp pasal rank.. terkejut berok aku bile depa umum aweera ngan lead.. gile ape??

pas je iklan ubat gigi 2, tomok pon kuar.. lagu kau yang mampu.. bese arr die... tiap minggu persembahan lagu kompem lagu slow dirancakkan... tapi yg penting he makes the song like his own song.. that's what bother in this competition... mmg transformasi abeh!!! xmacam AF>. haha... siot tol aku nih...bestla tomok.. mmg giler dashyat aura die... 2la.. dulu tym die ngan newboyz zaman2 sejarah mungkin berulang... aku je yg beli album die.. siap pesan kat akak aku kat UKM 2.. aku sempat beli 2 album terawal die.. skali ngan vcd... best..tym 2 aku mmg admire die abes (opss.. terkantoi di sini).. hehe.. tym 2 aku xmature... darjah n form bape ntah.. hik2... skang xdah kot.. kot??

xnak citer pasai esther ngan aweera dah.. lagu ku di sini ngan please dont stop da music aku rase cam nak nyanyi kat dierang... kau berambus dr sendiri sebab aku xnak dgr musik korang ..hhaa... tym nih umum lagik ranking... esther lead... aish.. sian tul tomok.. mmg kalo nak kire jurang peratus tomok ngan esther 7%.. besar woo... xtahu la leh ptg ke x.. aku pon dah siap2 redha kalo2 si esther 2 mng... tapi kalo aweera ku mmg nak pengsan!!!..

yeay!! sampai persembahan kedua tomok... lagu baru.. RINDU TERHENTI.. best!!... cayala...mmg jiwang habis... last2 punye die senyum.. cute..(ah.. aku jatuh hati semule ke??) hmm... n yeay. .. as expected!paul moss n syafinaz really like him... n predict he should be the next OIAM champion... well... hehe... cayala... aku mmg suke arr.. siap tersengih2 lagik tym dierang ckp cam2... hehe...tomok2...

selingan ade bunkface... hmm... aku cam pelik je dgr musik depa... nyanyi pon cam.. ntahlah.. aku kot xkorek telinge?? hehe... then kuarla OIAM 2- Ayu... ayu2... seksi la ko nih... aish2.. sore dahla suam2 kuku... single pon xsedap.. cian ko eh.. dpt sejuta watpe weh??? gila cr komposer yg betul2 leh projectkan ko nye talent/... duit banyak.. ish2.. sian ko...

haha... sedap je ngate orang... dah2 balik pade final decision.. outcome dier??? debar beb... be4 diz awal der ckp TOMOK lak lead... tapi xtahu la kan... esther ngan tomok 2 close.. aish.. cuak aku... tapi aku still xmembantu ape2... haha.. xvote2 pon.. aku sampaikan doa je... hehe.. xpe ye tomok.. xmarah kan???hehe.. dah..keputusan dah ade... malaysian finally spoken.. n the next OIAM champion goes to.. TOMOK!!!... wa... giler bapak aku suke... aku kalo buleh nak menjerit je tym 2... aku siap rase nak menangis dah.. ntah.. aku pon rase hepi untuk TOMOK>.. aish.. lagik2 bile tgk die pon cam nak nangis... tomok2... berbaloi kan biler awal2 dulu ko kene baling batu ke telur ke.. aish... cayalah...

hehe...pesanan buat tomok biar ko xbace pon blog nih.. saje aku nak menggedik:
dah dpt rm1juta 2 jangan lupe teruskan impian tau... dah bes dah ko 2... so teruskan!!!.... jangan nak berhenti wat bende xpatut gune duit 2... kalo ko nak beli kete ke ape ke... xpe... tapi jangan membazir.. hik2... kalo der lebih bagik la kat aku.. hak2... but yg penting jangan lupe mak bapak ko k... FAMILY COMES FIRST>... hehe

lastly... pasnih ko beli la topup banyak2 bagik kakak ko plak menang AF7... biar orang kate die tiru CT ke hape ke.. aku tetap suke kalo die yg menang.. dier or HAFIZ>... eh??? pas adek, kakak pulak... cayalah!!!!

lupe plak::: tomok...x payah gune la name SHAH INDRAWAN<.... cam name orang dulu2 je... SHAH je xpe...

1 comment:

Anonymous said...

TOMOK N Family memang kurang ajar...

buat program poco2 guna dewan orang ramai..pastu kami penduduk kena bayar bil letrik...

Harap lepas dapat 1 juta nie TOMOK n Family boleh berambus(pindah) cepat...