Friday, January 08, 2010

azam 2010

at last diz en3 kuar jugak setelah aku sgt malas nak menulis..hahah..mari kite jenguk2 ape yg aku nak for diz 2010 yg bertitle 4K
1. KEjayaAN

aku ingt tahn nih aku nak kejayaan yg berlipat kali gande..insyaALLAH... kejayaan tuh xsemestinye berjaye dlm exam je...tp berjaye dlm hidup juge..kalo dalm exam nih, nak berjaye dlm PRO 2 n SELANJAR 3 nih..yg dah xlame dah aku bakal hadapi...tp bile nak tgggu kejayaan nih kene lah ade usahe kan..so aku kene usahe..usahe yg lebih gigih..kene kurangkan tdo...banyakkan membace buku ilmiah...hehe... then kalo kejayaan dlm hidup, aku kene lebih bersifat terbuka..kene jadik lebih pemaaf, lebih pentingkan diri sendiri (ye ke?)...n semuenye lebih la..nih semue ke arah menjadi doktor yg lebih berdedikasi..nanti xde lah patient takut ke, xsuke ke, xcaye ngan aku ke..ye dak..??hehe..so hope2 tahun nih memberi perubahan besar kat aku... dan hidup aku

2. KAsiH SaYAng

then..thn nih jugak aku nak kasih sayang...xkisahlah aku yg bagi ke...org len yg bagi ke..haha cam xcukup kasih sayang je aku nih..lalala...xpela..yg penting aku nak jadik org yg lebih baek...lebih bersifat caring gi2..bagi kasih sayang yg melimpah ruah untuk my family..esp my mom...hehe..yg tuh yg utame...next untuk adekberadek aku...untuk kwn aku, aku kene berhati2 dah kot..xleh bagik kasih sayang yg melebih sgt kat depa nih...depa xhargai (mode jht?)..haha..yg len..xperlu???of coz perlu..sape2 yg nak mencurahkan kasih sayang untuk aku, sile2kanla..hehe
3.KUrUs

haha..mesti korang gelak kan tgk azam ke3 aku nih?lalal..actually azam nih diteruskan dr tahun lepas...xberjaye2..banyak sgt halangan..kekangan...pengaruh rakan sebaye..haha..xpe2...azam nih tetap diteruskan juge even aku rase lemak2 dlm bdn aku nih telah sebati dengan mucosa layer aku..haha..akan ku teruskan juge..aku akan tetap terus berjoging, diet, xbleh minum ais, xleh makan nasik, banyakkan buah2an n sayur...erobik n etc... hasilnye dah nampak ri2 tp argh...ade je yg mempengaruhi..kali nih kene teruskan...btw aku xsuke amik pil kurus even aku dgr jus5mate 2 menjadi gile..hoho...xpercaye saye..lagipown saye xsuke minum or makan bende pelik2 nih..haha..chaiyok ema chaiyok!!!!!

4.KeReta

nih azam ke 4 kawe..hehe..hope2 thn nih leh bwk masuk kereta kenari kat dlm USM nih...alala..tp untuk merealisasikan azam nih, kene tanye kakak saye dulu...sebab die yg nak bg kerete die kat saye..katenye nak beli honda city baru...chaiyok kak mie!!!.(aku dah linkkan blog mu kat sini, sile bayar royalti)ahakz...




lalla...oklah..tuh aje en3 rini..japg nak tengok battle of islamic band..patt xjaidk pengkritik lagik??malas sebenarnye sebb nak kene amik gambo..hoho...xde gambar la leh??

No comments: