Saturday, September 16, 2006

ari nih yang bahagia

huhu.. lamer aku xmenaip ek... nih aku baru bangun pagi sbenarnyer.. pagii?? erk.. dah tgh hari.. hhe.. aku bgn kul 11.30 tdik selepas kire2 5 jam mentidokan diri.. yer arr smalam dr kul 12 malam aku study...hafal muscle2, pahamkan boundaries, content yg ader kat perineum ngan pelvic wall.. serius ckp best giler biler dpt blaja bender ni... betape hebat dan agungnyer kurniaan Allah swt... korg pon mesti akan kagum....

semalam sambil aku menghafal aku main msg ngan kengkwn aku gak so xder la ngantuk sgt. tp skejap jerk main msg ngan dierang tuh.. dierang tuh mater xsehebat aku.. aku nih kelawar malam... cmtuh la rutin aku kalo kat umah.. after subuh aku tido before zohor baru bgn. hehe... tp kalo cuti arr.. jgn risau aku jenis yg punctual kalo pe2 kejr.. hehheh..

aper lagi ek... xder paper kot.. aku justnak stori setiap pagi after aku bgun mesti aku akan surf tenet jap, check email, ushar berite n menaip aper2 yg tejadik semalamnyer... so dr hari ke ari blog aku nih akan sentisaer diupdatekan.... so korang bacer la ek..

okeylah.. aku chow dulu.. aku nak bacer anterior ngan posterior abdominal wall gclnyer lecture... byk nak kener paham nih.. selagik xbes aku xmau mkn.. mogok siot.. hehehe..
ok.. chow chin chow.....


No comments: