Saturday, September 16, 2006

htd ngan nea?

16 sept 2006 6.45 pm

aku baru jerk pas mandi.. baru balik dr htd teman byti ngan nea gi beli makanan.. aku ngan nea cam bese masih cube untuk berjalan2 biarpon kitorg dah 3 ari asyik bersiar2 merayau di tempat yg samer...

td aku gi dalam pukul baper ek.. huhu... byti nak beli makanan untuk rumet dier.. aku ngan nea gi merayau jap singgah kat main dart buah.. so bayarla rm1.50 untuk 5 dart. cam beser arr aku xmain coz xbraper pandai sgt.. bagi nea main tapi kitorg suruh gak si shafi ngan zubair tlg mainkan coz dierang dah menang banyak giler.. banyak buah2an yg dierang dpt... last2 dierang xmng paper pon n dierang blanjer kitorg nagn tembikai susu yg dierang dpt.. thanks a lot... nea try lagik 3 tp xberjayer.. huhu.. sedey.. dah due ari try main tp stil xdpt2.. waa.... mmg muker xder rezeki n xberkebolehan langsung.. hampeh jerk

next kitorg gerak balik gi kat byti teman dier beli nasik goreng ayam yg xberaper sedap tuh... ngah tgk2 byti aku ternampak plak si alip, my bi-mate heheh.. tgh makan aiskrim.. aper lagik aku pon tapau la dier.. heheh.. dier dgn suke atinyer blanjer aku ngan nea n other girl makan aiskrim.. thanks alip.. huhu.. murah rezeki ko.. maner taknyer dier baru pas menang catur wakaupon 5 kali kalah.. heheheheh.....

tgh2 makan aiskrim.. hujan.. waa... camner nak balik nih.. huhu....tgk kak lin, mintak nak payung aku yg dier pinjam so kitorg ber3 nih gune la satu payung tuh untk menghantar aku pulang ke kediaman aku.. wakakka... tgh2 jalan duk berhati2 nih maklumlah payung kecik.. si yj or bro izwan nih ader ker patut memerli kitorg.. dahlah dgn gune mike lagik tuh.. malu nak mati arr... mentang2 dier duk bwh khemah.. ish... control ajerlah kitorg nih berjalan.. then sampai kat pokok2 kaktus, ader arr plak sorg brother nih candid gambo kitorg.. ces..,, hampeh sungguh.. xper2 ader ubi ader batas.. lain hari siaplah aku bals.. hehehe...

balik tuh aku terus mandi.. nih baru pas mandi.. rser sugar bugar giler arr... before start study semuler aku pon menghadapkan diri kat laptop kesygan aku nih..

eh2.... belum abes lagik.. aku just nak ckp thanks kat nea... td dier bacer akunyer blog psai kisah naim ngan aku..hmm.. dier nangis... cian dier... dier kater betaper dier paham keperitan aku.. thanks nea... ko mmg shabat yg baek... thanks sebab nangis untuk aku yg mmg xmampu nak kuarkan sebrg air mata... hahaha.... tp tulla aku betul2 raser terharu biler ko nangis tuh.... mcm ko paham sgt ati aku.... masalah aku... hm.. ko mmg my very true ffren arr. xsia2 aku kenal n rapat ngan ko...... muahhhhhhhhhhhhh

okeylah.. nak gi update fs laks.. bubye

No comments: