Friday, September 15, 2006

cerite menarik about me party and what makes me feel happy

25.3.06

Aku nak citer pasai per ah.. xperlah.. aku citer n tulih ajerla… janji rock n korang bacer.. hhee…. Actuallykan.. aku skang ngah berkobar2 study maklumlah dah nak final… tapi part paling bestnyer ar.. dlm tym aku ngan smgt nak mengstudykan aku.. ramai yang sudi jadik peneman… and that;s wat aku hepi n bahagier giler ar.. aku suker sgt.. lagik arr tambah smgt aku nak study.. paling koman pon bagik inspirasi supaya aku leh lebih berjaya dalm bidang paper pon.. haha… skema la plaks ayat nih
Xder ah.. actually aku na
k citer psai apa aku hepi semcm jerk.. mungkin ader kena-mengena ngan dier.. hm.. maybe… aku pon xtahu.. sejak due menjak nih… dier rajin jerk layan msg aku.. best l;ak tuh main msg ngan dier.. hamper setiap hari.. xkire maser ar.. aku plak nasib ar buat faveret arr name dier.. so kire murah ar gaks xderlah membazirkan? Setakat baper senjerk.. xper… mmg best ar.. ader jek bendr yang kitorang msgkan… tp selalunyer tym aku nak msg tuh tym aku dah bosan tahap cipan.. raser nak kaco org or tym nak study tp xmasuk2.. korg pon faham… aku kalo tym ngah buat kejer lg2 kalo study… mintak maaf la kalo nak layan org nih… muker aku kalo buat something mesti bapok segala seriusnyer.. hahha.. lagik2 kalo aku badmud mmg keener awrr…. Muker aku paling masam arr kat dunia… summer org gerenti chuak n kecut perut.. xkan ader org yang berani tegur aku la sng kater… cam la aku nih nak makan org.. banyak lagk bender yg nak dimakan weh.. hahahahha…..takut.. ntah paper jerk.. tp tul la aku ckp.. aku mmg garang giler… serius kuii333
Eh aper nih aku dah melalut tempat lain….haha.. nak cityer pasai dier.. terciter plak pasai diri sendirik.. hahahaa….balik pasai dier… dier mmg sekepaler arr…. Kitorang msg2 pon cam otak giler2… aku la kot.. aku mmg mereng sket.. kalo dah start akunyer xbetul… berderau gak arr summer punyer otak nak pk pasai aku.. hahhaha… tp mmg
best arr msg ngan dier… adeer jer ah… bender yang kitorang nak gado… bender kecik leh jadik besra.. bender remeh leh jadik.. aper ek.. hahahha… kdg2 msg ngan dier otak kena blue ar.. so kena prepared awl2 paler nih.. kalo org xbesa.. xpayah la susah2… mesti akan skit hati n pk dak nih kepaler blue.. hahhaa.. tp best ar dier.. concern gak arr… bagus…(bak kater cik elmi, lecturer kuliah aku.. lecturer paling comel skali.. hahhaha)
Hm… apa lagik ek.. ntah…. Tuh slah stu sebab aku
hepi… lagik aku hepi coz aku berjaya mnyiapkan tutor fzik.. dah abes beb.. kimia xlamer lgik abes ah tuh…. Mate lagi 2 2tor… excited giler aku nk buat... xsabo2 nak siapkan tp nak wat camner kuliah xbes lagik… lantak pi lah… hahaha…<
Banyak bender sebenarnyer aku nk citer tp buat derk dah ar… kui2
Ok.. nih citer lain plak.. aku kumpulkan sekali arr.. semntare aku ngah nunggu kuliah… dtg ilham.. aku pon menaip la. Lg2 aku taip laju so aper lagik.. bedall la computer nih.. punyerlah ganaz kekuata
n aku nih sampaikan monitor computer nih dfah jatuh ke bawah coz a,ku tkn kuat sgt.. hhaha… tuh belom lagik keyboard dier… bunyi bapok sgala kuatnyer aku tekan… best weh.. tekan kuat2… raesr aura dier.. hahaa…
Ntah arr.. aku nih mmg ganaz arr… xleh lembut2 aku cam xbraper suker jjerk.. nampak sgt cam pompuannyer.. uhuk2… langsung xsesuai ngan title aku… hensem + macho…. Kalo ganaz baru rock beb… yeyeh (sori… xpayah byr royalti ek… jgn marah)
Citer pasal keganazan aku yg tahap dier agak maksima
alakan… smlam aku pi main ping pong… hhahaa… ganaz giler… sori mori arr aku ckp.. aku mmg xleh main game2 yang l;embut smcm jerk.. xmenguji lagsung.. hahaa… kalo basketball…. Badminton ker.. aku layan arr.. nih men ping pong… hish… mmg ganaz n teruk arr pukulan aku semlm… aku pukul kuat giler… kesian kat kwn aku kena kutip bola untuk aku.. hahaa… nasibla… saper suruh ajak aku main… aku xleh game camtuh…. Tp nak wat camner semalam cuber ah gak tunjuk kelembutan aku nih… even mmmg xlembut langsung… hahaha… terpakser… muker mmg boring tp demi nak mengeluarkan peluh nak bersukan… aku sggup beb.. walaupon aku yang bosan sendirik… kui3….. buek malu jerk… ramai giler main pingpong smalam… tp xmcam aku pon.. main bapok ganaznyer… sorilah… aku bukan sorg pompuan yg g2…. Hehhe
Lagik st pasal aku…. Aku suker rmpit… tp xla sampai bersosial ngan mat2 rempit tuh… hish buat nayer jerk.. aku dalam keganazan aku pon,,, aku ttp takut arr bender2 camtuh…. Chuak beb… dierang lelaki aku nih [pompuan… kang nayer jerk.. xleh2… bahayer…. Hehe… tpi tolla… kallo korg leh nikmati betapaer bestnyer bwk moto dgn halju yang agak best,,, pergh… giler ahh… hehhe…. Tp nak wat camner ek.. aku duk kwsn perumahan… bwak motor kena sopan sket…. Kang xpasai2 langgar anak org… lagik2 maner leh bawak laju.. nanti bapak n mak aku tahu… fuh baahayer tuh…. Aku kat kwsn tuh pon bwk agak laju… 70km/j… matilah kalo bapak aku tahu… bab plg aku suker… tiap kali aku bawak motr,,, mesti tyr bocor.. hahaa… kena batu la… paku la.. dah bwk laju… summer bender arr aku nak langgar.. hahha… last2 balik2 bapak aku dah xkasik aku bwk motor… tp tuh summer untuk smentare wak2 jerk.. mggu lg stu aku balik.. aku wat lagik..kui3… nasiblah abah… ema kn ganaz… hehehe……<
Weh korg jgn arr plak tkt ngan aku… aku ganaz dl bab2 tuh jerk.. tapi kalo bab lain… aku plaing chuak.. aku nih pelau sebenarnyer… ahahha… lagik2 ngan org yang aku br kenal n langsung xknal
Eh… panjang gak aku dah citer… ah nasiblah… bnyk lagik aku nak story nih.. korg… lyn ajerlah…nasiblah… paler otak aku nih ngah bekerja… so korg pandai2 la ek… nih plak… pasai ari tuh kan aku ader wat jamuan kat balok…. Hm… korg xtahu betaper banyaknyer maslah yang timbul juz sbab nak buat party tu… aku yang arrange party tuhh… coz aku nih suker buat2 kejer camtuh… mghandlekan something…. Coz aku tahu kalo aku yang handle mesti aku akan pastikan jadik…(bukan nak riak tau)… tp kene persetujuan n kerjasamer la… hehee… mmg ader arr member yang tlg.. tp yang plaing pening oatak aku memikirkan…. Member aku sebuk ngan khat dier… so tggalkan aku ngan kwn aku sorg nih… tp aku lagik byk kejer ah… sng kater… summer bender aku yg uruskan… nasib ah… saper suruh aku yang pandaui2 nak wat… hahhaa….. bnyk masalh timbul… dak2 laki siap boikot n ugut aku lagik….<>mmer cam bokiot kitorg… dierang xnak dtg jamuan tuh kalo wat kat kolej jerk… nak xnak… malam b4 jamuan tuh… nak wat kire sabtu.. ari jumat malam tuh… tukar arr plan setelah madam besa (( mak aku)) bg keizinan tp bersyarat arr beb… korang ingat mak aku sng ker nak bagik aku tdo rate2… heheh.. tp tol aper yang mak aku buat tuh.. ak pon suker… haha…. So malam tuh bertungkus lumus ah siapkan paper yg patut… mak aku buat catering untuk kitorg makan…dan aku nih n membe aku yg dah abis kejer khat dier pi ar usha summer dk2 kelas… thp kebengongan aku brtambah biler disound direct jerk leh sorag minah nih… geram thp kepalang aku… suker2 ati dier jerk.. ko xtahu paper xsah la menyibuk… aku yg tensen pk summer nak setelkan bender nih dlm mase 2 hari.. patut bgik tabik spring kat aku.. haha… mmg aku geram ah ngan minah nih… dhlah xkanal aku saper… nih rumet paader kelazmate aku ah seng citer… sebuk jerk campur urusan aku… biar arr aku setel ngan dak kelaz sindirk… akunyer suker arr… sebuk jer… hee… mmg aku geram ahh.. smapai ari nih.. aku buat bodo2 jerk ngan klasmet aku… sori ah.. gua kalo dah teraser tgu arr sampai gua raser terhibur or haepi n bahagia giler2 gaban baru gua leh ok balik…..haha… tp tuh arr… lantak pi dia ah.. aku pon malas dah pk pasai minah nih… buat bert paler otak jerk…



Ok smbung balik citer kat balok ek… n summer dah setel.. aku n kwn aku si eina nih pon balik arr dalm kul 2 pagi… setel nyer setel.. aku yg ngah tensen nih.. kena tggu eina nyer hp abes charge dulu coz aku pon nak charge hp aku.. last2 aku tensen coz hp dier nih cam mereng sket arr… last2 aku charge hp aku dulu wakaka… jht x aku nih? Hehhe… and then aku pon charge arr.. lagik bertambah aku nyer kebengangan biler baju hp aku nih ilang.. pergh meraber aku cr bender tuh kul 2-3 pg.. abih st bilik aku sleongkar.. tym tuh rumet aku summer ngah tido.. argh.. tensen2… nampak gayo.. pagi tuh aku kena pi parade beli ah yg baru.. pdn muke eden… tgh2 sengkek.. hehhe… last2 aku tido kul 4 setelah aku membacer sebuah buku cerita bertajuk “carbonyl compound”… best woo citer tuh sampai buat aku tertido…<
Setelah hamper 3 jam aku melelapkan dr.. aku pon bgn arr… dalm kul
6.30 pg tuh.. pergh ngantuk giler beb… maner ckp tido bnyk tuh.. aku pon berkejaran ahh.. nak pi jadik ceti japp… pastuh menjemput summer kgkwn aku yang nak pi balok.. pi umah aku dulu arr kirenyer.. so berkejar2an la aku ngan si eina nih.. penat seh…tp nak buat camner.. dah dirancang… layaan ajerlah…. So sumernyer setel… dalam kol 9 tuh kitorg naik bus pi bando dulu.. membe aku si indah sang suria nih sebuk nak beli mug kaler merah.. cam xder kaler lain jerk.. ish2.. so aku pon tman ajerlah dier… lagi plak.. dak2 nih nak amik duit dulu n aku nak pi beli baju housing aku……
< color="#ff6666">bese usher mak aku dulu even dier bg or x kuarkan duit… tup tap tup.. mak aku xkasik.. aku pon nak wat camner kan.. biarq ajerlah.. then kitorg after that pi la minum… minum milo ais.. bapak xsedapnyer… lagik sdp kat kafe aku watdahla sedap.. bnyk n murah.. rm1 jer beb.. nih kat restorn ntah aper nih… dahlah rm1.80.. pastuh plak.. huh.. buhsan2… tp nak wat camner.. kitorg perlukan tenager… lagik2 aku yg kepenatan thp gaban nih… so penyudahnyer.. minum ajerlah

Tgh2 minum tuh.. mak aku cal semuler… mak aku ckp.. kalo nak kuarkan duit kuarkan ajerlah.. aku pon pelik.. hm.. last2 aku lyn ajerlah.. aku pon mintak arr si eina nih tman aku.. kak ngah, imah n fuzah pi la cari mug merah tuh… hai.. glemer sunggoh mug tuh ari tuh.. kui2 so.. aku pon pi la cucuk duit.. hm.. kat depan aku si wan.. dak kuliah aku… hm.. dahlah aku ngah rush.. yg si dier plaks nih.. 3 skali kad yg dier pegang.. ngah aku nunggu… si minah eina nih dahlah duk jauh dr aku sebuk jerk duk msg si akil tuh.. dsahlah pakai hp aku.. hahhaa.. kot yer pon meh tmn aku nih.. kot2 ader penjht ker ngorat.. hehe…. Aku pon nunggu ajerlah si wan nih dgn penuh kesabaran… layannn… tgh2 nunggu tuh.. aku terpndg kat pintu masuk kat area bank atm tuh.. korg tahu aku nampok sapo? Aderlah mamat kuliah aku 4 org kot xsilap.. pergh terkejut beruk aku… aku kalo buleh mmg xnak arr tersrempak ngan mamat2 nih….. mesti sgale kejer aku xjadik.. ish22… yang aku nih biler nampok jerk dierang terus aku pandang kat eina mengomel xtentu psl… hahaha… yg eina tuh buat slamber jerk ngan aku.. bengang gaks…aku keseorgn di situh… aku tahu dierang ader kat line sebelah beratur nak amik duit gak.. yg aku nih mmg lansung arr xpandang muker dierang.. giler ah.. xmau aku…kang ader plak yg tertelan kad atm.. malu dowh… at last aku berjayer buat muker yg paling slamber kat situh.. dah duit kuar.. aku cpt2 blah dr situh tnpa memndg kat dierang lagik… hish.. tkut beb…. Rehhr.. kitorg pun terus naik tgga.. destinasi kedai 3 rm10.. nak beli bj hp.. belilah…eina beli beruang duer bijik(skang beruang tuh dah ilang:yg akunyer.. heheh.. aku xleh arr simpan bender2 kecik camtuh.. hhaa).. dah siap tu kitorg pun trn bwh.. aku pon cpt2 ajak eina lalu jln lain.. coz aku nampak mamat2 tuh lalu kat tmpt yg aku nak lalu.. pergh seram sejuk aku.. hahhaa
Then kitorg pon pi arr cr kak ngah n lelain.. kat maner ntah.. last2 jumper… jumper jerk.. aku nih gtl2 mulut citer pasai mamt2 tuh kat k.ngah… so dier nak knal ahh.. yg si eina nih plak jadik setan tanduk… aku nih mmg muker dah thp malu cipan dah weh… dierang jln laju jerk meninggalkan aku.. siap buat “gostan” lagik tuh (hahha.. eja gostan pun slh.. aper la aku nih) mmg malu giler arr tym tuh.. nak xnak aku tpakser ikut dierng.. yg lagik nak membengangkan aku.. dierang siap nak pi join mamt2 kat kedai 2.. geram giler aku.. nasib bek dierang xbuat… fuh.. lega.. last2 dierang tensen coz xberjater.. hahhaa.. aku menang.. so pasai mamat2 nih kitorg ignorekan.. teruskan usaha menc
ari mug merah… kui3
So siap arr summer.. kitorg pi kat the store.. cr mug tuh arr.. tp xder.. aku plak pinjam duit eina 20sen.. alamak.. luper nak byr… hehhe.. nak pi timbang berat bdn.. pergh aku hepi giler… banyak dah trn.. kirenyer usahe aku xsia2 arr.. bagus2.. hhehe..mmg muke raku hepi giler pasai bender nih..
So dah siap arr summer nyer.. aku pi la tmn si imah nak pi toilet after that… pastuh nak kuar dah nak blah arr kirenyer.. jumper smuler mamat2 nuh..
nasib bek xnampok aku coz aku separate ngan imah.. hehhe alhamdullilah…then jumper balik si kak ngah, eina n fuzah…kitorg pon gerak arr nak pi pasar naik bus pi umah aku dlm kekire kul12 arr g2.. hmm…aku jalan laju giler beb.. mmg terkejut beruk arr summer org.. aku besa arr.. kalo dah jalan mmg xpandang org blakang.. so sory ahh… lambat nasib.. hehehe

Sampai kat umah aku dlm kul 1… hmm mak aku dah siapkan summer.. mee hoon goring.. ayam barbekeu yg xmasak lagik… air summer.. aku just nak letakkan dlm taperware jerk.. so setel… pergh kitorg dan arr meraser mee goring n beberaper ketul ayam mak aku bwat.. best giler wehh… mmg best.. aku bukan nak bangger arr.. tp kalomasakan mak aku mmg paling best kat dunie… kalo tdk bdn aku xcomel camnih… hehehe…mmg best.. aku paling suker mee hoon mak aku… mmg mantap giler arr… kenyang tym tgh ari tuh
Kitorg pond ah bersiap2 tggu arr pakci
k van dtg amik kitor.. dlm kul 3 tuh pakcik tuh pon smpai arr dgn van nyer… naik ahh.. wpon mahal tp nak wat camner.. layaan ajerlah… rm30 melayang g2 jerk.. hehhe… then sampai kat balok kat chalet muara beach resort yg ntah paper dlm kul 4… kitorg pon check in la.. aku punyer arr nak mrh coz dak2 laki tmpahkan dak2 pompuannnyer chalet yg nth paper.. mmg xder bintang lgsung arr… nsb bek aku xtdo c2.. tp aku risau beb ngan kengkwn aku nih… raser berslh gak arr coz tggalkan dierang kat situh… sgt2 bersalah… so kitorg duk kat bilik hotel tuh yg mmg ntah paper… hmmm.. tggu asar jap.. coz kitorg nak pi mandi kat pantai.. berkobar2 gak aku nak mandi.. nak main air… tp… dalm kul 5 tuh skali lagik aku telah didtgkan dgn kebengkakan kepaler… penat beb… dak laki nih plak ader mslh.. nak pinjam brg2 aku (dak kelas lain arr seng citer), tmpt barbecue full la… xder arang la.. ais la… banyk la lagik maslahnyer… mmg otak aku dah bengkerk arr… hilang mudd nak mandi beb… mmg aku pi pantai tuh summer org aku nak marah.. eina pon kena, xpasai2.. sori eina… mmg aku dah geram giler.. last2 untuk hilangkan tensen aku.. aku call la mak aku… n mak aku nak dtg tym area nak balik dr kemaman… mmg aku dah xder mudd langsung nak mandi or men air.. dah kul 6.30 tym tuh.. last2 korg nak tahu.. kitorg terpakser mintak tlg en.rahim belikn kitorg summer brg2.. fuh.. malu beb.. nasib bek cg tuh xkesah.. alhamdullilah… sampai mak aku.. aku pond ah reda arr sket.. tp nak mandi camner? Dah pukul 6.30.. giler aper.. dah nak maghrib.. so mmg aku keciwer giler arr coz xdpt mandi… nak buet camno.. xder rozoki
Hmm.. malam tuh bermuler ah babekue… mmg xbest lagnsung arr.. xhappening.. dak2 laki xenjoy cam kitorg gak arr.. xder sebarg game lansung.. raser cam dtg mkn ajer… nasib bek makanan best.. licin… api arr makn paling byk.. hehehe… jgn mare… tp toll ahh … mmg xbest lgsung…. Dierang nih xpandai nak menghappeningkan keadaan… xbgus tol.. hehehe tp boleh arr…. Drpada xder kenangan ngan dak2 2torial aku.. hehe

Malam tuh kitorg balik resort.. seprh naik keta cg,, separuh lagik ngan mak aku.. galz ajerlah.. tkt weh…. Gelap siot… xchuak giler….sampai jerk kat resort.. aku risau nk tggalkan dierang coz aku tgk keadaan resort tuh pon membahayekan.. pekerja2 lelaki dier mmg gerund arr.. aku naik ajer keta aku terus msg si kwn aku nih suwuh take care.. jgn nak kuar gi maner juzt duk dlm bilik jerk coz keadaan cam xselamat jerk kat luar.. heeh.. gerund beb.. aku plak yg risau
Naik jerk keta.. fuh mujur aku xterime sebarang bebelan dr
mak aku.. hehee.. cyg mama… balik jerk umah aku dlm kul 12.. aku terus masuk bilik tido.. penat giler beb.. bygkan lah…. Seharian aku uruskan bender nih… nasib bek aku mampu.. hehe.. alhamdullillah
Hmmm.. tp tuh arr kesimpulannyer jamuan nih xsebest jamuan yg aku ader tym kat maktb dulu ngan kengkwn aku sekelas.. dulu kitorg byk game wpon just buat kat< color="#ff6600">dier sng rupe2nyer hamper.. nak gtahu aku keener buat per.?? Menari lagu asmaradana… giler ahh.. mmg aku xpandai lagsung beb.. aku pon ckpa la kat dierang.. mmg aku nak jadik sporting tp aku segan arr.. last2 untuk puaskn ati dierang aku just nyanyi jerk.. hahaa jahat giler eku.. sori arr que.. tompel.. awie n chapiq coz menghampekan korg… aku mmg nak jadik sporting tp aku segan arr… hahahh… tp thank gak kat dak2 kelas aku coz mgiktiraf aku the best joker female even aku nih agak skema sket lagi2 dlm addmate.. jgn marah ek korg

Oklah…. Dah panjang gaban aku nulihnih.. lenguh gak tgn aku nih.. penat beb.. hope2 korg bacer la ek… xbest pon tp buat relax otak korg ok jerk.. annti aku tulih lagiuk
Buat kwn2 n member aku kat f21 nih aku ucapkan thank arr coz korg bg komitmen gak dtg kat balok sesamer mnjayekannnye(bagi yg dtg ajerlah ek)..kirenyer korg mmg sporting gak arr… thank tau…. N aku ucapkan gud luck for korg untuk final nih… aku doakan korg dpt 4.0flat.. jgn luper doakan aku gak tau….. hehhee….ok.. bye.. have a nice time reading n enjoying my blog..

No comments: