Friday, September 15, 2006

love story

7.2.06

hai... sebenarnye are nih aku nak kongsi satu citer ngan korang sumer... tapi kan tak tahulah sama ader bender nih terjadik or tdk... hehehe...
_____________________________________
hai... opss... asalamualaikum... 1st thing 1st.. mesti terkezxutt ngan karangan yang panjang nih.. oklah.. nih aku start citer k?
***********
dulu. aku pernah raser bahagia..>>>malam tuh aku agak terkejut ngan sikap dier.. dengan tetibernyer dier mengungkapkan raser syg padaku.. namun aku anggap itu hanyalah sekadar main2 kerana aku raser sukar untuk aku terime lebih2 lagi dengan keadaan diriku ini yang serba kekurangan. biler aku tanyer dier, tiada sebarang jawapan yang kukuh diberi... aku bingung sehinggalah pd suatu hari ku ajukan soalan yang samer.. pada mulanyer dier mengelak.. n memberi alasan bahwa dier sudah memberitahuku dulu jawapnnya.. sehinggalah aku geram... dan akhirnya dier terpaksa mengaku... AKU SUKAKAN KAU... namun aku xpercayer.. ku anggap sekdar main2. ku biarkan ia berlalu....
suatu saat itu, rakan2ku yg lae
n menyuruh aku cuber menerimenye.. banyak yang ku dgr psal dier.. sumernya perkara2 yang jelik. waktu itu aku dalam kebingungan. sehingga pada suatu ketika aku menyedari yang aku jua sukakannya.. ya. mungkin juga disebabkan pengaruh rkn2ku supaya menerima kehadirannya..dan aku terima dier seadanya.... hati ini sekali lagi terusik..
ku masih ingat lagi saat di kala ku ingin memberitahunya ttg perasaan ini.. kami seolah2 bermain tali.. aku xmahu memberitahunya kerana aku malu dgn perasaan sendiri... dan aku takut... namun lastly sumernya terungkai jua.. dia memarahiku kerana tdk memberitahunya awal2... katanya kan lebih elok ucapkannya di kala dia belum lagi meneruskan langkah, keluar dari negara ini...dan aku katakan padanya.. hati ini xboleh dipakser2...
hmm... kemudian.. sumernya sungguh indah.. hanya
msg menjadi penghubung kami.. namun tiada ungkapan sayang yang terbit di kala itu.. aku sanggup berhabisan kredit kerananya.. apabila baki sudah di paras bahaya... ku sanggup menambahnya asalkan boleh berhubung dgnnyer... namun ku tak pernal berbual dgnnyer di telefon.. mungkin jarak antara kami...kos mahal, i guesss?
lamer kemudian... aku menjadi bengang.... dia krg msg dgnku. betapa aku sediy.. tatkala dier msg ngan aku dier menimbulkan tanda tanyer... persoalan cinter diungkapkn... aku xtahu apa yang bakal berlaku... aku takut...aku perlukan jawapn kpd penantian aku.. aku rela menunggunya jika itu yang dia mahukan... tapi aku xpasti apa keinginannya.. adakah sekadar mahu mempermainkan perasaanku? entahlah.. aku sendiri xmampu nak menjwabnya.....hm.. aku nekad bertanyer... dier langsung tdk mnjwab dan aku jadi bengang... AKU HANYA MAHUKAN JAWAPAN... n sekali lg dier bertnyer aku semula BETUL KE KAU SUKAKAN AKU? huh?.... aku ataupon dier yang harus ditanyer persoalan itu? betapa sengsara hati ini.. aku hanya mendiamkan diri selama beberapa hari untuk cuber melupakannya.. aku takut.. di kala rasa sayang ini dah berputik dalam hati ini.. aku rasa takut unutk melepaskannya pergi.. aku takut...TAKUT MENGECEWAKAN DAN DIKECEWAKAN...
dalam pada aku cuba memadamkan dirinya dlm ingatanku... dia hadir lagi bersama persoalan cinta yang xtahu apa maksud sebenarnyer...dan kali ini aku nekad untuk mengetahuinyer... terasa ingin sgt aku meneleponnya... argh... msg ku tidak berjawab.. aku antar emel dan banyak lagik.... KAU TAHU KAU SDG MENGUJI HATIKU DI SAAT ITU?.. betapa payah hari2 aku untuk aku jalani?...lamer aku menanti jwpn... dan malam itu sekali lagi kau telah merobohkan hrpanku yang ku hrp bersinar kembali... kau katakan bahwa dirimu tidak layak untukku.. sesekali aku terpikir..mungkinkah aku yang tidak layak untukmu? aku tahu kekurangan diriku.. wajahku... boleh dikatakan aku selalu menjadi mangsa kutukan. cacian rakan2... kau yang amat sempurna, bagaimana pula kau yg xlayak untukku? alasan bukan? dan akhirnya aku mendapat jwpn... AKU XLAYAK UNTUK KAU.. AKU BUKAN TEMAN SEHIDUP SEMATI KAU, BUKAN TEMAN SEJIWA KAU.. KITER AKAN KEKAL KAWAN DAN KAWANLAH YANG AKU AKAN JADIK.. kau tahu? betapa luluh hati aku ketika itu? hanya air mata yang menangisi.. tp ku katakan padamu aku sungguh gembira dgn perkhabaran itu..itu sekadar untuk memberitahumu bahwa aku kuat.. dan xakan terluka dgn sikapmu.. cumer apa yang aku pasti.. KAU XPERNAH SUKAKAN AKU WALAU SECALIT PUN.. ITU HANYALAH PERMAINAN KAU, KAN? KAU MAINKAN PERASAAN AKU... WALAU AKU SEDAR AKU BURUK.. NAMUN SEBURUK MANER AKU.. AKU JUGA PUNYA PERASAAN... DAN KAU XBERHAK MAINKAN HATI AKU SEBEGITU.....
... SEKARANG AKU SUKAR UNTUK MEMPERCAYAI LELAKI..maner2 pon lelaki yang hadir dlam hidup aku... dgn senang aku xkan terime mereka 100%.. mungkin KAU ITU.. JANGANLAH KAU PERMAINKAN HATI DAN PERASAANNYA... APABILA KAU MEMBERI HARAPAN KEPADANYA.. KAU HARUS MENJAGA HATINYA SEBAIK MUNGKIN. AKU DOAKAN KAU BERTEMU SI DIA YANG SOLEHAH...THANKS COZ HADIR DLM HIDUP AKU WALAUPON SKEJAP DAN MEMBERIKAN BAHAGIA DALAM HATI INI...
dan malam itu aku bwk jauh dr org.. snang katerxakn terime langsung.. cukuplah aku dipermainkan.. aku xmahu lagik./.. diperkotak katikkan.. MUNGKIN SEKARANG KAU SEDANG ENAK MENGETAWAKAN AKU, KAN? biarlah... aku dah xpeduli sumer itu...hmmm cumer pesanku... SEMOGA KAU BERTEMU DGN TEMAN SEJIWA n sekarang.. aku dah ok...tp tipulah kalau aku still xingatkan kau lgik... ingat tuh mestilah ingat... luka2 yang ditinggalkan masih ader lagik... xterubat pon lagik... mungkin bakal bertambah... hmmm.. cumer skang aku dah xingatkan kau... but now.. aku tgh dalam satu projek besar.. maybe sbb tuh aku luperkan segalanyer berkaitan sesiapa pon termasuklah kau. cumer doakan aku berjaya dgn projek aku tuh ek... yang penting skang aku sayangkan kau sebagai SEORANG KAWAN JERK!!!
________________________________________

amacam? best x.... hehehe.. bagiklah komen ker aper ker... cumer nak ucapkan thanks la kat sesaper yang mencetuskan idea pada aku tentang cerita ini.. hehee... n lagi st thanks arr pada sorg mamat nih yang menimbulkan keberanian aku.. actually banyak lagik karya nukilan aku.. nenantilah ek... adios

comentar
leogurl : hahhaa..
jiwang gler...
saiful : hahahaha..per cerita nih??
ooOOOOOOooo...love story..no komen..nak gelak jer kat mung..wakaakakakaka...(aku abg yg jahat)

No comments: