Friday, September 15, 2006

jelas maa

22.11.05

hm...nak wat camner.. aku jeles tol ngan dak klasmet aku nih.. dahlah dpt uia.. pastuh xmasuk kelas la.. benci tol.. taulah dah nak kuar.. kot yer pon tunjukkanlah muke untuk aku.. hahha.. tp xperla... biorlah dier.. ngah berbahagia.. sebenarnyer aku nyesal dr aku isi borg lagik.. sepatutnyer aku isi la gak program sains fzikal kat uia.. nih main hentam kromo jerk..... tunggu plaks resulkt exam yang nak kuar 7hb nih... chuak giler... aku raser mmg aku xkan dpt 4.0 flat.. kantoi giler jwb fzik.. susah giler... raser nak nangis.. tp mmg dah nangis pon.. wahaha... cumer bengang ah tahap cipan..xleh jwb time exam tuh.. ntah paper jerk.. argh.... tensen... punah harapan aku... aku ingat nak arr jadik pakar pediatrik.. tp cam dah nak kecundang jerk.... xper aku kena teruskan usaha... teruskan ceciter... maner leh give up kan? insyaAllah aku boleh kalo aku nak!!!! aku kena YAKIN PADA DIRI SENDIRI... ALLAH SENTIASA ADA MENOLONG HAMBA-HAMBANYA... mama, abah, kak er, kak mie, abe, mija and adek.. jangan lupakan kejayaan erma kat sinih.. LOVE U ALL SO MUCH..MUAHZZZZZZZZ

No comments: