Friday, September 15, 2006

hm.. kuliah...

22.11.05

hmm.. ari nih ntah paper...asik2 pi kuliah dengar kelas..kelas fizik ari nih buhsan giler.. xpaham st habuk pon... cikgu tuh ngajo ikut komputer and nota kuliah yang aku dah ader.. buhsan giler aku...nih rindu kat lecturer lamer nih... hish.. tp xper...teruskan mendengar... nak jadik pelajar cemerlang kan?.. pastuh dah bes kuliah fzik..tutuor mate laks.. still ckgu xdtg.. xbalik lagik dr honeymon agaknyer.. hehe.. aku pon balik arr biler.. tido arr aper lagikl... hujan kat sinih... tido arr best..hahha.. riak giler... hehhe.. xla.. sajer...xtido pon.. patuh pi kuliah mate laks... cam besa.. nota xsempat salin.. tp best gak blaja mate.. dah mmg aku suker mate.. nak wat camner.. hehhe... tp betullla... mate mmg best... best giler ah.... bab mengire yang best... aku kalo dah buat soklan tuh.. time paling hepi mesti time dah dpt jwpan... pergh.. asyuk ajer... syiok gaks ek... mmg dah aku giler mate nak wat camner kan? wahaha... tp still rindu kat cg sahla kat mzms.. she's still da best and da bomb... rindu giler aku kat dier.. dier ah cikgu mate yang paling aku syg giler gaban.. mmg dier garang tp garang2 pon best.. aku pedulik aper... laie pulak aku suker cg yang garang.. aku pon buatlah kejer.. kena pressure kan? aku gerak cepat sket arr kalo diberi tekanan giler gaban.. hahah.. tp mmg best arr.. syg cikgu sahla... dah... aku lalut ke citer lain plaks... aku smbg plaks st hari aku nih... pas kuliah mate aku pi kliah kimia... besa ah.... cg cam asyok.. best... tp mmg aku stkt nih... sejak kat matrik aku paling minat kimia and mate la... kimia lg best.. baru aku tau betapa enjoynyer blaja kimia.. betapa bestnyer biler time kiter tahu atom tuh aper... pastuh blajar pasal sumer yang ader kat sekeliling kiter nih... sel2 yang ader... pergh.. indahnya ciptaan TUHAN ni kan???hmmm... tpp mmg best la.. kalo aku buhsan aku bacer buku kimia... pastuh tido... oklah... bubyer... esok aku citer laion plaks.. kang xterbacer plaks korg sumer..kui3

No comments: