Saturday, September 16, 2006

my best fren

EINA

nilah best fren aku kat matriks... aku syg bangat kat dier... setiap kali aku gi kelas or kuliah mesti aku xngantuk punyer coz aku ader dier.. selalu arr duk celoteh n gelak2 ngan dier.. ader jerk program yg kitorang buat.. jamuan tutor.. aku ngan dier jerk yg banyak preparekan.. org len jgn harap...

dier nih sebenarnye clasmet aku tym drjah 3 srkpt tp aku xbraper kenal sgt.. dier jerk kenal aku.. maklumlah aku nih seorg yg glamer kat skool tuh dulu.. hehehe... lagik2 namer aku nih yg susah nak disebut.. hehehe... tgk2 kat matrik jumper balik n we've become very gud frenz.... aper yg jadik kat matrik sumer kitorg kongsi samer... nak gi maner2 yg nihlah yg dibwk.. coz kitorg cam dah raesr selesa antara satu samer lain....

eina nih best coz jjenis yg satu kepale ngan aku n gegiler sket perangai.. tp dier nih kuat nangis.. tuh paling aku xgemar.. aku suker marah2 dier kalo dier ader bwat sesuatu yg pelik.. hehee... ape2 pon aku mmg sayang giler arr kat dier coz aku dier best fren aku yg sentiase sokong aku kalo ader masalah.. thanks eina.... hope u happy always...

NEA

ok.. yang tudung biru nih plaks aderlah best fren aku yang paling aku syg n kamceng giler gaban arr.. aku ngan dier dah samer2 dari form 4 lagik... bayangkan la... kelas form4 n form 5 samer jerk... masuk matriks samer gaks... tp dier dak hyt la.. but itu xpnah halang fwenship kitorg.. kitorg jadik makin rapat n makin best.. pastuh plaks kat sinih pon samer.. usm... dier amik dental.. aku ingat u xsamer... rupe2nyer samer so chemistry kitorg tuh jadik makin kuat...

nea nih jenis yg sempoi.. matured even umor kurang setahun dr aku.. comey orgnyer..ramai nak tackle nih tp dier cam kesah sgt pasai mamat2 yg nak tackle dier.. huhu.. bnyk kesah hidup dier yg aku tahu n kisah hidup aku yg dier tahu.. kitorg selalu nangis sesame coz banyak perkare yang jadik kat aku akan jadik kat dier.... dier nih dikire anak angkat mak aku la gaks... mak aku pon syg kat dier.. aku suker bwk dier balik umah coz aku raser best ngan dier... mmg best pon....

okeylah..aku doakan nea dpt aper yg dier hajatkan.... jgn luper jadik personal dentist aku.. thanks nangis sebab aku.. hehe.. aku xsuke nangis2 nih... bazir air mater.. hehe.. neway... hope ko smile always....

No comments: