Sunday, December 24, 2006

aku sorg.. buhsannnnnnnnnn



Ari nih aku blaja banyak bender.. maklumlah aku keseorgn di bilik so buat aku banyak berfikir.. huh.. neway aku nak citer dulu apery g terjdik semalam..
Aku telah merancang (ler skema la plaks ayat aku nih.. kansel2..)hehhe.. xder semalam aku dah janji ngn m
ia nak gi umah nenek aku kat pcb so aku pon bgn la dalm kul9.. agaks awl la bagik aku.. ngeh3.. then aku pegilah bersiap sume.. after that aku gerak gi nurani jap nak usher nea ngan aini.. xtahu siap dah ker belum.. pastuh dah sume setel dalm kol 11 tuh kitorg gi kaco bank jap nak draw duit.. ngah2 syiok nak kuar duit... blackout.. huhu.. pe daa... so xdpt la kuar duit.... huhu
Then mia sampai menaiki ketenyer yg besar ituh.. ak
u respek kat mia coz mmpu membw keta sebesar itu dgn penuh kemachian.. agaks2 biler la aku leh bwk kete ek. Ngih2...
Kitorg pon menuju ke kbmall untuk membeli belah.. aku cdg nak beli buah tgn untuk my nenek.. tp firstly kitorg window shopping la dulu/... huhu... gi tgk baju... aku memule cdg nak carik mtv karaoke dehearty yg ader lagu wanita tuh tp haram jerk xjumper. Terpakse tggu balik kuantan cr kat kedai dalam ktn parade tuh.. huh.. after that aini blanjer aikrem sundae... yer ker sundae ? arrghh lantak arr.. janji aiskrem.. mcd lagik tuh.. huhu... makn2 pastuh masuk st kedai tuh tgk jaket.. pergh cun giler.. kalo aku ader duit tym tuh dah lamer aku balun baju tuh.. mmg cun arr.. tp nak buat camner jpa xmenabung lagik dlm bank aku.. duit yg ader dlm bank pon untuk steteskop jerk.. xleh.. aku kene pentingkan hal2 pelajaran dulu.. huhu...
Dah abes sume mak aku tepon tanyer kot pcb banjir.. aku pon xterpk so aku tepon la cik yah.. haram jerk.. rupe2nyer sume family ayah aku kat pcb ennggak ader.. summer gi jerteh makan kenduri.. cett.. buat penat
aku jerk kuar.. agaks tensen gaks arr so xjadiklah gi pcb..huh.. dah tuh aku dah rr ngah lapo... elok2 jerk sume kedai makan tutup... aiseh.. luper laks ari tuh ari jumat.. aiyoo.. last2 mia ajak gi jalan kampong dier.. so merewang la aku, aini n nea... sampai jerkk.. ayah dier ajak gi makan ader majlis solat hajat kat umah sedare dierang.. ish segan la aku.. dah arr pakai ntah aper2.. xmau arr.. sian laks kat mia... so gilah makan kat stu kedai tuh.. noodle restaurant... best tp agak mahal la... sedap mmg sedap tp sesuai untuk yg nak gi dating jerklah ek.. aku xleh.. xder pakwe.. ahhaha..yer ker?
Pastuh abes makan balik la.. tym tuh ngah hujan.. aku xbeli paper pon untuk ckb.. sorilah my rumet.. xsempat nak belikan ko aper... nanti la ek.. ader kejutan untuk ko.. n diela.. ngeh3.. maklumla korg kan kawan paling best aku kat usm nih...stelah kwn terbaik aku dikidnap oleh alien yg ntah paper tuh... huh,,...
Then sampai petg hujan xhenti2 . sian kat ckb dr pagi xmakan nasik.. berslahnyer aku. Huhu.. so ptg th kitorg redah hujan g pasar malam.. huhu... aku beli rangke ayam la cam bese.. pastuh oti john yg dihabeskan pagi td buat breakfast...
Huhu.. malam aku gi tgk anugerah skrin yg ntah paper.. ngah2 tgk berlaku pergaduhan antare Chinese ngan kitorg.. derang halao kitorg tgk tv.. pe kes.. lain kali dtg awal la.. huhu...
Abes tgk tv aku kembali ke bilik smbg study biochem sampai kul 4 lebih xsilap aku... xsedar maser berlalu.... alhamdulilah aku berjayer abeskan lecture notes.. tgal amino acid metabolism ngan nitrogen balance.. pelik kan.. sgd dah lepas tp study xabes2.. ahhaa..
Aku pon sambung tido after subuh dkt2 kul 7 pagi.. buruk giler perangai.. bakal isteri saper la nih.. hua23..
Then ari nih aku bagun kul 9 lbih.. selang beberaper minit ckb meninggalkan aku keseorgn di bilik.. sedey woo.. diela pon xder.. so aku buhsan.. dah mandi2 sume aku start la mengstudykan diri.. bacer bochem yg abes2 tuh... sampa kul 12 aku dah ngantuk dah.. so aku tido la.. kekonon nak tido dalm 10 minit jerk.. sdar2 dah kul2 .. huh. Ape da.. so aku
pon bgunlah semayang zhr n bacer quran.. pas abes sume tuh aku snbg study.... hari nih hr sabtu kan.. so sepatutnyer n selalunyer aku gi tgk citer hindustan kat tv tp kemalasan tahap cipan.. so aku smbg jerk study.. dlm kul3.30 tuh aku dah start dah buhsan thp gaban.. xder org.. kalo ader ckb leh gado2 ngan dier.. dier xder.. baru la aku tahu n mengerti n paham betape sengsarenyer ckb tym aku tggalkan dier sensorg dulu.. ish... so aku pon watla kejer benong .. tgk citer full house... sambil makan megi.. lapo woo xmakan nasik.. xtrn café.. nihlah jadiknyer... dah abes tgk st cd.. kul aku smyg.. abes smyg aku bukak laptop jap prektis sore nak nasyid.. ehhemm2.. hahaa..
Abes jerk aku buhsan .. ingt nak ajak aini jog tp lupe laks dah janji ngan dier nak
gi tgk cd... so aku pon geraklah gi nurani.. cr2 nea die xder gi date ngan apek.. ish kaco tull la.. so gi bilik aini n gi la pinjam cd.. aiseh ader citer hardtack tcher jek.. princess hour xder.. last2 aku pinjam citer hardtack tuh ngan citer diva popular.. balik jerk murni aku gilah café jap beli keropok.. fuh.. balik bilik bukak la citer diva popular tuh.. it’s wayang tym.. tym2 camnih la seedy coz ckb xder... tdk aku selalu tgk wayang ngan dier kalo kitorg xg jog.. huh... abes jerk tgk cd 1.. aku gi smyg maghrib japp... then bacer quran sampai abes.. so aku dah khatam.. xtahu la kali keberaper nih... dulu kat matriks due kali.. nih entahlah... dah abes bacer quran n semayang isyak pastuh aku pon smbg balik citer erna teteye nih... ngah2 tgk ckb n kak lin balik.. ye22.. ckb balik.. huhu... bwk balik nasik goring laks tuh.. thu2 jerk aku ngah lapo.. huhu... sambil makan aku buat projek mengciplak citer korea tuh.. hahahah... jht giler aku nih.. ala.. buat koleksi dlm laptop jerklah wh...huhu..
Nih baru abes mengburn.. n study... penatnyer
... ari nih aku study jerkk... sambil makan.. apelah.. huhu...key arr.. dah ngantuk la.. chow dulu.. papehal pon lain kali aku taip lagik.. dah letih jari maa...
Daa...

Eh jap... moral of the story: mmg buhsan kalo hidup keseorgn tanpe tmn2 terbaek di sisi.. aceheh... huhu
Wasalam

ps:// gambo mamat kat atas tuh gambo pakwe aku yg paling aku syg.. muahzzzzz.. hahah

No comments: