Thursday, December 21, 2006

woNdERFuLL LiFe

waa… dah due hari aku xupdate blog… agak2 aku mesti korg tertggu ape kesah selanjutnyer.. hahah.. mujurlah kalo ader peminat setia yg sudi bacer blg aku yg lanjang giler nih.. especially diela… xtahu laks aku dier tuh very fanatic n selalu bacer blog aku ngan ckb.. cayalah.. xper.. nanti aku kasik adiah.. ngeh3.. tp jgn luper rr sesaper yg bacer nih sile2 la tggalkan komen ker.. paper ker..
hmm.. aku xtahu nak bitaum aper punyer citer 2, 3 ari nih,…. Aku citer jerla something bende
ryg menarik.. k?..

ari isnin arr aku cam bese arr kelas… xder bnder lain yg leh dibuat selain aku keener gi kelas jerk.. huhu.. cumer apery g menarik pasai ari tuh biler ckb ader citer kesah lawaks kat aku… haha… xder.. aku kan keener spacekan tempat untuk ckb n diela ari ahad tuh then aku msg la diela ckp yg aku terdtg lambat… bgn lambat kan.. so msg la diela.. berbunyi gini

diela.. aku terdtg lambat so MBBS jap kiter ek.. huhu..” pastuh nak tahu x diela bacer aper mmbs tuh.. dier dgn yakin nyer bitau ckb.. “ckb, ema ckp die terbgn lambat so MEMBABAS jap..”.. ahhah.. abes jerk citer ckb aku gelaks sakan giler arr.. hauhaua.. lawaks giler diela nih.. MBBS tuh Medical Back Benches Student la cik diela oi.. hahaha,... malu jerk… nasib bek la ckb tersyg bitau aku pasai bender nih.. lawak giler she.. ahhaha…diela mmg… suke wat poyo.. padahal dulu aku bitau pasai mbbs nih kat dier.. aiyoo.. rosak2.. ahahha..

Hari selase cam bese la.. aku ader kelas dr pagi.. lecture ader due..aku xmakan tgh hari.. bese la aku.. pelik sket kan. Huhuhu..... ptg ader praktikal sgd..tgh hari tuh aku dpt undgn dari mia.. ader majlis sket kat umah dier.. cam bese la masalah aku nggak ader driver seh.. susah tull.. nihlah masalah nyer biler aku yg macho nih xreti nak drive.. waa.... biler la aku leh blaja keter.. geramnyer....so merater la carik driver... aku kalo buleh xnak mintk tlg mamat tuh.. segan giler she.. xnak arr... tp last2 ptg tuh tanyer la dier gaks... dlm maser yg samer aku tanyer la ader 2. 3 org yg lain ... yg paling klakau biler ader sorg senior tuh yg kater segan.. haha.. selamer nih xpernah laks menyegan ngan kitorg tp kali nih hampeh jerk.. last2 kwn kitorg zubair yg bwkkan.. afif ader hal.. ajk mpi... huhuu.. baruku tahu.. hihi... so kuarlah ngan zubair ganaz giler bwk kete izzat.. aiyoo... tp aku bengang giler tym gi beli buah tuh. Mslah sungguh mamat2 yg jual buah tuh.. suke ati aku rr nak beli ke x.. mujur aku beli gak koman2.. ape daa...

Sampai umah mia.. kitorg makan meehun goring ngan aym barbecue.. trgt meehun mak aku yg bg aku paling best kat dunie... homesick tetiber.. waaa.... xper2... sambil makan sambil borak ngan zubair.. hahha... byk laks cerite2 yg terkeluar.. best gak zubair nih sebenarnyer.. tp satu part yg paling klakau...ngah2 citer aku leh terckp pasai something sensitive kat nea, diela n ckb.. mujur zubair xdgr.. tidak malu ar aku.. tidakkkkkkkkkk..... mati aku.... hhehhe..

Ituh kesah ari selase nih ari rabu laks... aku jadik serba pink sekarg.. huhaua.. aku pakai skirt krim ngan blouse pink.. tudung krim bunge pink... bwk laks beg pink putih.. raser cam cun laks... arghh.. xnak2.. aku nak jadik macho.. xrela eh... bes jerk kuliah pagi dlm kul 9 tuh sgd aku ader meeting la palks... so gilah membincngkan paper yg ptut.. terkene laks ngan jenny.. aiyoo.. masalah sungguh.. ari aku dikenekan.. dengki tull ngan aku.. abes jerk meeting aku setel ngan diela jap bincg paer yg patut lagik.. pasai posting tuhlah... gi jumper dr azidah.. bincg pasai kajian kitorg.. aku laks kener wat multimedia...huhuh... rosak gambo dierang best gaks.. hehhe.. except aku ngan diela la... huhu... bes jerk kitorg sampai bilek dlm tgh hari... ..

Pastuh aku smapai bilik sambung la study jap.. sambl msg teringt kat nizam n fatihah so msg la ayah sue. Huhu... dierang dah nak balik esok. So nak xnak aku pon terus bergegas nak balik umah atok aku kat pasir tumbuh tuh... ingt nak naik teksi naik sorg2 la weh.. .. last2 hujan pakcik aku pon dtg la amik.. menarik.. xbazir duit aku sket.. haahahah.. poyo tul aku nih.. ngeh3...(weh diela... nih ko punyer gelaks arr nih aku dah terikut)... naik jerk kete kena peluk ngan nizam.. suke giler dierang. Heheh.. aku tahu dierang pon rindu aku gaks.. ahaks... ingt nak balik mlm tp biler pk sgd aku xsiap so terpakser la balik petang tuh gaks.. xpuas lagik main ngan dierang.. bubyer nizam, fatihah n farisha,,, huhu.. balik jerk bilik sampai dlm kul 8 tuh terus pulun wat sgd.. tp still xsiap gaks.. aiyoo...xper2....

Ari nih gilah sgd.. mujur gaks dpt dr wan mar kyi... so xlah menakutkan sgt.. abes sgd aku gilah library ngan ckb n diela blaja paper yg patut.. study2.. minggu nih aku xgi memaner so amiklah peluang untuk tambahkan ilmu nih erd ek?? Hahhaa... ingt esok nak bincg pasai nasyid tp tuhlah.. ader laks yg nak balik so terpkser la aku kanselkan lagik.. hai. Menjadik ke x nasyid aku nih ek.. huhu.... tuh jeklah.. balik dr lib kitorg gi makan.. tp cam bese la aku xmakan sgt pon.. just makan kropok jerk.. waaaa... malas nak makan..

Key rr.. tuh jerklah.. nak smbg tgk bwg puteh nih smbil nak pkir pasai soklan untuk kajian sgd aku nih.. sambil tuh aku nak buat paper yg ptut untuk sgd nih.. aku keener gaks buat paper yg ptut.. walaupon aku nih senyap jerk tp yg pentin g kejer jalan.. tul x?bak kter org.. diam2 ubi berisi.. hehehe...xper2.. selagi aku mampu tlg aku tlg la....... key arr... chowsz... ingt kalo xujan petang nih nak gi jog.. lamer seh waa xgi jog.. malam nih nak gi dinner together ngan ckb .. diela xder.. sob2...xper...huhu...

Daaaaaaaaaaaaaaa....

No comments: