Monday, December 18, 2006

derma darah... kecundang... pastuh terpakser topup.. waaa

…aku ngah nak mengtidokan diri dah pastuh luper laks blog xupdate lagik.. huhu.. so bgn la semuler… hehe.. awl aku tido ari nih.. baru kul 11.40… huh.. xper.. besok bgn awl.. nak menyiapkan tugasan2 yg diberikan.. oleh bossku.. oleh biro ku.. pergh.. bz giler aku esok.. full dgn aktiviti yg memberangsangkn.. aku baru ingat nak buat date ngan dak2 nasyid… huh tgklah camner…
Aku nih xder mud nak citer pasai ari nih.. tp citer ajerlah ek.. semalam aku tido kul 2.30.. agak2 la... then bgn terjager dikejutkan n disentakkan oleh diela.. huahua.. dalm kul 6.45 camtuh la... then bgn semyang subuh la... after diela blah dr bilek aku.. kak lin sampai dr key el.. ckb plaks bgn.. aku smbg tido but b4 tuh aku msg ckb suruh kejut area dier nak blah gi kelas bm.. huhu… then aku tido.. dalm kul 7.45 ckb kejut ak.. aku dah excited nak bgn tp kemengantukan thp seterika so tido la balik.. sedar2 kul 8.30.. ish2 anak dara aper la nih.. muahhaa…then aku pun terus bgn bersiap untuk ke dk.. mandi n buatlah paper yg patut..
pastuh dlm kul 9 aku gerak la kuar dr bilek.. huhu.. pastuh singgah kat library menganto buku yg dipinjam itu.. buhsan eh buku tuh.. xder paper yg menarik pn.. ingt nak pinjam buku lain tp xdan.. kejar tmpt kat dk.. xmau jadik mbbs.. hahahha… then smapai dk.. duk agak atas la.. xper.. nak blaja.. amsuk2 dk panas giler.. aku pon gilah beli chek mek molek ngan karipap sebiji buat breakfast…
masuk balik dk.. makan sambil study + dengar carta era.. nea sampai… huhuhu.. then dier nak gi beli kueh.. aku kan suker berjalan so teman la dier gi... after that.. kitorg berceriter pasai sorg mamat nih.. masuk2 dier dah ader dlm dk.. panjang umo.. hahaha… tuh jerlah.. pastuh aini smapai.. suruh tmn gi café.. tp nak gi kuar duit dulu so xjadik.. kem jerk kat ckb.. huhuh..then masuk balik kuliah… bl
aja cam bee.. untuk 45 minit pertamer aku xngantuk.. nea, aini n ckb dah mengamuk mater dierang tuh.. kire aku power arr.. hahhaa… poyo..
pastuh dah bes kuliah.. aku diela n aini dgn semangatnyer nak pegi menderma drh .. aku nih punyerlah berdoa hope2 hemoglobin aku cukup.. first aini.. 12.6.. lepas… then diela… 12.7 lepas gaks… last sekali aku.. 12.0 jerk? Kecundang lagik.. tensen tul arr.. nih kali kedua aku gi tp hampeh.. musnah hrpan.. xperlah nak buat camner.. tp aku join jer dierang nih melantak air milo n makan kek.. ngeh3(gelak power puff girlz) pastuh gilah timbg berat bdn.. wow... dah trn.. hahahhaha.. ala sket jerk.. asbestos toll.. xper2.. pastuh gilah ttgk diela n aini derma.. huh best gaks.. jarum dier menarik.. hahah…poyo.. balik abes setle summer derma drh dlm kul 1, terus balik bilik semyg then siap2 nak gi sgd.. penat seh..
then carik plaks jbtn farmakologi… tp xbest rr coz kitorg keener menumpang sgd 12.. hm.. layan jerklah.. kejap jerk… xper… xkesah.. balik jerk sgd… aku gi makan.. ingt mlas makan nasik..tp setelah disruh oleh diela n ckb makan jerlah.. nasik + coesloaw ( betul ke xeja nih?)+ sambal kerang + ikan bilis.. huhu.. knyg untuk 5 ari.. muahahha… dah bes makan sampai bilik aku bukak frenster balas testi dak2 nih…. Pastuh dah abes semayang lepak atas katil nak mngtidokan diri setelah sudah melipat kain baju. Huhu.. penat.. ckb dah terlena di bucu katilku.. hahah.. aku bru jerk nak join ader manusia bernamer hafiz tepon.. ish..ptg stim tul arr.. dkt sejam kitorg borak.. campor ngan diela la.. sampai kredit dier k.o hahaha.. pdn muker… suruh aku nyanyi la… ape punyer turr.. huhu.. dah baes tuh aku gi mandi n mendekatkan diri kepada Allah spnjg senja ituh… sampi isyak la… abes isyak main frenster lagik smbil study.. pastuh dlm kul 9,30 brlah aku study bilirubin.. aku ingt nak terg kan kat sinihg pasal metabolism dier.. tp sorilah.. xlarat tgn nak menaip la... nanti2 la ek... then sampai kol 11 masuk palk carbs n protein sehinggelah mater2 aku raser nak tertutup tp dikejutkan oleh boss yg memintak tlg aku.. aku dah arr xder kedit so terpaksela topup.. ish... xperlah.. alang2 nak byr caller rgtone lagik.. lyn ajerlah..huhu.. dah bes dah summer msg.. so skang waktuh untuk melelapkan mater yg raser cam dah nak tertutp rapat jerk.. tkt JENERO kat atas laptop nih jerk.. muahaha.. key arr.. chowsz…..?

No comments: