Thursday, September 20, 2007

KuCH KuCh HoTa Hai??

Hmmm.. tajuknyer pon dah gituh so kesahnyer gituh la deh...

Aader 3 kwn baek.. memang sagt2 kamceng... 2 pompuan 1 laki.. yang kamceng nyer seorg laki sorg pompuan.. sgt2... yang sgt2 kamceng nih aku.. n lelaki itu.. aku kajol.. memg lebih kurg jerk... korg pon mesti agree ngan aku.. lelaki tuh shah rukh khan n pompuan sorg lagi sgt cantik jadik perhatian ramai... dier rani mukherji.. hmm.. memang citer nih xubah cam kuch2 hota hai.. xsangka plak leh berlaku n happen dlm hidup aku.. kan2...

Kish cinter pon munkin lebih kurg? Cinter? More kepader syg la kot.. kajol n shahrukh nih sgt2 rapat... dulu lagik.. br la masuk rani.. but they all ber3 nih memang rapat pon.. rahsie kajol summer rani tahu.. tp certain jerlah.. tp rahsie rani xtahu la... she quite kept the secret well n kajol nih jenis yang xkesah sgt.. diermmg nak amik tahu tp tuhlah...

Untuk cut the story..mngkin si kajol nih dah tersuker n syg kat shahrukh ni... but maybe n mungkin 80% betul dr sumber2 sahih shahrukh nih suke kat rani.. ntahlah.. rani pon suke kot... so moral of the story kajol decide undurkan diri just syg as fren jerk.. untuk teruskan hubungan shbt nih actually.. lagipon kan best n better tgk kwn kiter bahagie lebih dr kiter sendiri kan? Hehe..

Apa pandangan korang? Kesah nih kesah kuch2 hota hai... xder kena mengena even yg hidup yang ngah skit or hampir menemui ajal.. hehe

Komen2...plz...

2 comments:

Anonymous said...

kalo de jodoh x ke mane...
haha..
ngarut jer aku nih..
ntuk pngetahuan ko ni la 1st tym aku parking kt blog ko...
yela last year tym aku nk parking,parking full..
mrajuk ar aku..huk3..x sangge byk jugak name aku sesat dalam nih ek..huahua..teharu..tp pasni mesti da tak byk name aku..yela da tepisah..huk3...neway truskan usahamu mnulis blog..aku akan cube parking kt cni lg pasni..hehe~

Anonymous said...

kalo de jodoh x ke mane...
haha..
ngarut jer aku nih..
ntuk pngetahuan ko ni la 1st tym aku parking kt blog ko...
yela last year tym aku nk parking,parking full..
mrajuk ar aku..huk3..x sangge byk jugak name aku sesat dalam nih ek..huahua..teharu..tp pasni mesti da tak byk name aku..yela da tepisah..huk3...neway truskan usahamu mnulis blog..aku akan cube parking kt cni lg pasni..hehe~