Thursday, September 20, 2007

MCQ

alhamdulillah.. aku baru sudah jwb last paper mcq untuk exam selanjar ni...
hmm.. soklan dier mmg direct n senang... tp dlm senang2 tuh aku tggal gak dlm 20 soklan.. yerlah xyakin kekang xpasai2 lak markah aku negatif.. hik2..
tp aku cam keciwe for overall performance aku jwb exam selanjar nih... melihat pader soklan.. mesti ramai yng leh dpt a n b... grup2 aku mesti ramai yang skor... mesti sumer dpt b or a.. waa..jelesnyer... slh aku gak... nih ikhlas dr ati aku.. bukan nak riak atau aper.. tp kalo la aku xcareless..n memang aku ingt sumer aper yg aku bacer tuh.. xmustahil aku dpt a.. insyaALLAH... waa.. memang aku sedih la.... sgt2.... neway aku xleh la giveup skng.. aku kenr lagik teruskan ush. bnykkan lagik ush2 aku... untuk becoming exam.. aku nak dpt a... xkire.. aku kenr usaha gak.. aku yakin aku boleh... korg dokan aku k?

No comments: