Sunday, October 28, 2007

haTiku TerGuRis

dah Bape banyak kali hati aku terguris.. xtahulah naper...aku xleh citer kat 'die'.. bukan aku maksudkan paper.. sebab 'die' mungkin xpaham..lagipon aku malu.. bender gini pon nak kecoh... sakit sgt hati ni... aku tahan jerk.. aku pendam jerk.. ntahlah.. susah jadi erma dhailah nih.. sagt sush..sgt banyk maslh..aku fedup camnih..
tgh dgr lagu muse.. unintended.. aku nangis.. aku bayang sumer bender.. skitnyer ati aku.. xtahan.. biler aku wat bender tuh sumer xkener.. ape lagik yang dierng nak dr aku sbenarnyee... xpuas ker aper yg aku bg.. hmm.. biarlah..xtahu.. kawan yang aku syg.. yang paling dkt ngan aku buat aku gini. its ok.. i know aku xsetanding die.. tp ntahlah.. dier xpnah paham.. makin menyakitkan ati.. tp aku kene dgr ckp 'die'.. i hve to be strong.. aku kener tabah... aku kener kuatkan semangat...
aku doa aku ok..

No comments: