Monday, May 04, 2009

ALONE 4eva

hmm... aku rase dah bape banyak kali dah aku disedarkan... tapi aku still xsdar2.. nape eh... manusia nih hipokrit... xkesahlah sape2 pon... kalo banyak mane pon ko syg sape2... xkan same ngan ape yg korang dpt.... hmm... tapi sakitkan??? but maybe salah aku gak kot.. xkesahlah.. ape2 pon kali nih aku kene teruskan hidup sorang2 je... xpayah la bergantung kat sape2... kalo orang nak mintak pertolongan aku.. aku tlg.. kalo orang nak tinggalkan aku.. xpayahlah aku kecik2 ati...aku pon bukan sempurna sgt..cume kdg2 kite nak diri kite nih dihargai kan?????????? hm... dahlah... bnyk luke dah aku... tapi xseorang pon mengerti.. xgune aku luah kan segalenye kat orang tp...hmm.. skang aku kene selfishkan diri pulak... xpayah nak tggu2 orang laen...orang xtunggu aku.. buat ape aku nak terhegeh2... kan????xpe aku pendam sorang asal hati orang laen terjage... insyaALLAH anak yatim yang xpunye bapa nih kuat harunginya!!

aku harap de insan yang mengerti aku suatu hari nanti..
apekah aku terlampau baek??salahkah?

1 comment:

Fieka said...

kite pon pernah rse cmtuh..