Tuesday, July 28, 2009

SEDIH


td bace blog my fren... abah die baru je meninggal dunie around 10 days yg lepas... aku bace aku pon turut sebak.. nangis skali... n of coz i miss my father sgt2... kalo nak kire.. aku nih anak yang teruk.. bile mama, abe, n sume2 citer pasai arwah abah.. laju je air mate aku nk mengalir... n paling teruk lagik.. sejak kebumikan abah ari 2.. aku xpergi ke kubur arwah selain hari raye..... aku xmampu..aku rase lemah sgt bile dgr pasai abah.. bile tgk kubur abah... aku rindu sgt kat arwah.. aku rindu nak tgk arwah tersenyum.. tp aku xleh nangis... even kdg2 aku xtau nak stori kat sape betape aku rindu arwah... aku nak cite kat mama... tapi aku tau mama lagik sedih dr aku... but i really need some1... orang yang leh same2 menangis ngan aku... p xde... aku just sorang2 je... hm... skang nangis.. asik2 kalo cite pasai abah nangis.. Erma, ko nih jahat!!.. wat abah kat sane xtenang!!.. hm... beshnye kalo ari2 aku leh jumpe abah... even mimpi pon xpe... sebab aku rindu sgt nak tgk abah senyum.. nak dengar suare abah... nak dgr abah gelak... nak tgk abah bergurau dengan aku... mama.. ema nak abah!!!

3 comments:

PrInCeSs Q said...

erma....

tabahkan hati..kuatkan semangat...
sesungguhnyer Allah sgt menyanyangi abah erma...

qist tau..n qist faham aper yg erma rase...

qist tak tau la kenapa..setiap kali qist bace blog erma tentang abah erma...mesti qist nangis jgk...

FateN said...

erma, aku sgt2 faham apa ko rasa sbb itu jugak apa yg aku rasa. even org nampak kita hepi tapi dlm hati kita hanyaAllah yg tahu. tapi kita kene kuat, kita ada Allah, pencipta kepada org kesayangan kita.

Jacknaim said...

When the heart cries, only God hears
The pain rises out of the soul
A man falls down before he sinks down
With a little prayer (he) cuts the silence