Thursday, August 20, 2009

MY PET

kali nih en3 yg dah lame aku xpost aku nak cite pasai pet... act banyak bende lg nak cte.. about my trip g penang... convo usm... my little niece... my new lappy... tapi 2 arr... aku sgt2 malas nak menaip..hik2.. nih pon cm buhsan xleh wat papa... nak masuk facebuk pon nggak bule.. die kate service temp error.. aiyoo.. sgt pelik beb.... selame nih xde mslh pon aish...

xpe2... back 2 the tajuk en3 kali nih... pet..pet aku name die DEAN... sejak aku join facebuk.. sejak 2 terlahirnye dean.. besh gak men bende nih... korg kalo berminat korang search je PET SOCIETY... yang menarik pasai society nih...
1. name lagik society, so kwsn neighbourhood 2 mmg dipenuhi pet2 rakan2 kite... cm aku ade dlm 70--> so advantage kat sini bile aku g lawat depa ari2 aku akan dpt around 1400-1600 coins per day... mmg banyak arr... dats y aku kaye coins..
2. bleh pilih rambut, kaler, bentuk muke, bentuk hidung, ape2 jelah untuk pet kite... n leh gak pakaikan baju... dulu pet aku bogel je.. maklumlah baru dilahirkan.. hik2...\
3. biler banyak coins bleh beli banyak2 untuk umah pet... kalo makin banyak point makin besar arr rumah pet 2... nanti aku citer pasai umah pet aku eh japg..
4. bleh tanam pokok, sayur, buah2, tangkap ikan.. pendek kate mmg makin ari makin banyak arr facilities yg disediakan.. mauhaha.. n makiin banyakla mentenance yg berlaku... so sedih tau bile xdpt maen satu ari 2... rudi coins banyak..
5. kumpul piala banyak2.. gi lumbe lari ke.. ape ke... rase cam seronok sebab cam ade pet sendrik...bleh bagik makan macam2.. de ais kacang, nasi lemak n etc.. haha
hahahahha... kesimpulannye.. mehlah men PET SOCIETY weh.. aku kemaruk... aku xdan nak join song comp yg diorganize je.. tdk mesti aku cipte lagu untuk pet aku... aish....

next.. mehlah jenguk umah pet aku... de 7 blik sumenye...aku br je siap decorate umah aku... ri2 design lagik skang aku upah interior designer aka aku sendirik suruh decoratekan umah pet aku.. ingt nak panggil ERIC casa impian surh decokan.. haha... tapi pepaham jelah.. bile decorate umah nih coin pon akan sgt banyak la abes... setelah aku kumpul about ~35000 cpins.. yg tinggal skang just ~9000 coins... sedih sgt... tapi xpelah.. demi DEAN tercinte.. hik2...tuh pon siap jual sayur, baju2, n other things yg xnak gune... aku malas nak bg org sebab aku dh dpt pon award emas for gifter... hhahaha... k2 jum layan gambar 2umah dean\

1. nih gambo living rum dean....firstly aku ubah pintu masuk.. kasik nampak cam umah pet sket..then aku ubah wallpaper... dari merah ke biru belang2, kasik meriah sket... then aku tukar furniture.. beli yg cam nampak elegan sket... hik2... n letakkan some picture yg menarik.. hehe.. menarik ker? smbil2 aku beli beberape anak patung.. even sgt mahal k!! overall: 90% satisfied
2. nih section antara living rum n kitchen.. so aku letakkan space for pet aku nak maen games ke tgk dvd ke men toys ke ape ke... other section aku separatekan ngan tangga... nih dining hall... cantik x.. siap de koleksi cawan yg berharge bout 350 coins per se... gile kan... huhuhu...ruang nih kire cam ruang baru from previous umah dean.. dulu xde ruang nih... hihi.. overall: 99.9% satisfied sebab rase cam sgt cantik
3. gambo kat atas nih is the kitchen... cume tambah beberape properties n ubah kedudukan.. as well as tukar wallpaper,... ri2 cam childish ngat.. huhu
overall: 60% jer sebab rase cam nak tambah banyak bende lagik... blender, pembakar roti, oven canggih sket.. wawawawa


4. dean's bedrum.. xbanyak changes.. just changes yg bilik nih de kat tgkat atas..then tukar pintu bilik biar nampak lg seksi sket.. hahah.. len2..tukar katil bg nampak eksotik sket.. muahaha overall: 65% sebab cantik tp cam xlengkap.. xpenuh lgik.. kene cr coins lagik n letak banyak bende lgik


5. bilik display award2 n ikan2 hasil tangkapan.. sngt banyak ikan... dats y beli satu lagik akua letak dlm bathrum.. muahaha... nih bilik br.. dulu xde.. sebab br dpt rum setelah menjadi superb pet.. haha... banyak xaward aku.. yg emas melebihi yg perak n gangsa.. keh2.. sedAng mengumpul lgik nih/... menjadik petani moden n pembeli baju2, seluar, topi, kasut, gelang even xberminat sgt pon.. hahah....nih bilik study gak... de laptop tau atas meja tuh.. keh2 overall:87% sebab nampak SMART n MATURED
6. atas nih plak my bathrum.. besar kan?? haha... siap de akua lgik.. n de mesin basuh.. xbanyak changes dlm bathrum nih overall: 92% kan besh kalo aku de bilik ari nih.. haha

7. last skali.. garden... tempat aku kumpul hasil2 tanaman aku.. bunga2 ngan sayuran2.. buah2 sume aku jual.. hik2... kat taman nih de buaian n tempat lepak dean.. meh arr singgah..hm if aku jual tanaman2 aku nih mau dpt 5000 coins.. aish.. syg2 overall : 88% need more space.. xmuat... nak letak banyak bende lgik.. hahahuhu.. dh puas??? huhu.. cantik kan??? ala... aku lupe pasai 2 garden yg ade.. hm nantilah eh.. nanti aku updatekan lgik.. aku sgt2 lupe beb.. huhuhu.. papepon aku sgt enjoy men PET SOCIETY ini.. sekang dlm process mengumpul point yg banyak n menghabiskan award2.. haha.. btw in in 3rd position dlm society 2.. keh2

p/s: nantikan my next en3

No comments: