Friday, September 15, 2006

alhamdulilah

11.12.05

hm... hm.. sebenarnyer dah lamer aku nak tylih bender nih sejak aku dapat beriter gembire ari tuh tp xberpeluang jerk.. sebuk memanjang.. hehe.. sebenarnya aku sampai skang still raser happy giler gaban coz aku berjaya dapatkan 4.0 flat yg aku idamkan selamer ini.. tuh untuk sem1.. untuk next sem nih aku akan dapatkan 4.0 flat gaks.. insyaallah.. korg jgn luper doakan aku tau.. hm.. hm.. insyallah cita-cita aku nak jadik pakar pediatrik akan tercapai.... itupun kalo aku rajin berusaha.. cumer kat sinih aku raser happy la.. thanks to family aku coz bagik support kat aku sbb ari tuh aku nangis2 coz xdpt jwb fizik...hm.... nak bwat camner.. aku mmg xleh jawab.. mmg xkonfident.. tp alhamdullilah.. ALLAH bagi rezeki kat aku.. syukur...oklah.. jgn luper doakan aku for this sem plak tau.. love u.. muahz...

No comments: